Ville du være kæreste med en grim fyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Overskiften siger sig selv.. Ville du kunne det?

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Hvis jeg tændte seksuelt på ham, så ja. Er ligeglad med om andre synes min kæreste er lækker, så længe jeg synes det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Kløver

B&J skriver:

jamen hvad er grim?

jeg tror også mange syntes min ikke er en af de kønneste men jeg elsker ham af hele mit hjerte og vil virkelig skide på hvad andre syntes om ham for han er nemlig MIN

Helt enig

Anmeld

5. maj 2014

Benjamins'mor

Du skal jo ikke gå efter hvad andre synes, hvis du virkeligt godt kan lide fyren så giv det en chance.

Anmeld

5. maj 2014

Mumto3

Jeg kender en fyr som ....æhm.......ikke er særlig pæn, og han har i  mange år været kæreste med en gudesmuk pige, folk siger om ham, at han at fyre som ham, er vildt gode til det frække, og det er derfor han kan holde på smukke pige. Så måske vil folk bare tænke at I har det mest fantastiske sexliv ;-)

Anmeld

5. maj 2014

Phoenix

Nu er jeg generelt meget kræsen i forhold til hvem jeg falder for. 

Men nej, kunne ikke forestille mig at være sammen med en jeg synes var vildt grim.

Kunne heller ikke være sammen med en der var vildt lækker, men havde en ucharmerende og usympatisk personlighed.  

Anmeld

5. maj 2014

Kløver

Grim fyr ud fra hvad? Personlighed og udseende hænger også sammen for mig, hvis du mener grim i forhold til hvad andre synes kunne man jo aldrig finde en "pæn" fyr
Det er jo så individuelt, feks synes heg de fyre der var med i de første sæsoner af for lækker til love, var alt andet end lækre og slet ikke mig.

Der er sikkert nogle som synes min mand er grim, men pyt, jeg elsker ham for den han er og som helhed en smuk person, og elsker ham som han er, og ville ikke lave ham om

Anmeld

6. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nej, det kunne jeg nok ikke. Faldt også for min mands udseende før jeg faldt for hans personlighed.

Anmeld

6. maj 2014

dorthemus

Nej desværre...men jeg er nødt til at tænde på en mands udseende også. Heldigvis er et godt udseende relativt og hvad der tænder dig, tænder ikke nødvendigvis mig
Men hvis jeg syntes han var direkte grim så nej.

Anmeld

6. maj 2014

Marts<3

Mega mærkeligt debatspørgsmål.

Er du klar over hvor ligegyldigt det er? Du er placeret i verdens bedste land, er sund og rask(håber jeg), har alle muligheder i livet. Også spørger du om du kan have en grim kæreste? Som du iøvrigt finder sød og fantastisk...?

Savner taknemlighed i Danmark.

Anmeld

6. maj 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Overskiften siger sig selv.. Ville du kunne det?

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Helt ærligt - Nej, det ville jeg ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.