Ville du være kæreste med en grim fyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.007 visninger
37 svar
69 synes godt om
5. maj 2014

Anonym trådstarter

Overskiften siger sig selv.. Ville du kunne det?

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Heller være sammen med en grim sød fyr, end en tjekket selvfed type!

Min kærste var heller slet ik min type da vi mødtes, men ih altså der er ik nogen der ka få mig til at grine så meget som ham! Og nu syntes jeg self han er total dejlig og lækker. Vi har været sammen i 12 år. Vh stine

Anmeld

5. maj 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

For jeg har nemlig mødt en fantastisk fyr, SÅ sød og virkelig god for mig og tror faktisk jeg er langsomt ved at falde for ham MEN.... Han er virkelig grim... Kan godt tænde på ham, for han har store hænder og ja, ved hvad han laver... Men tanken om hvis vi nåede til mere end det vi har gang i nu, og skulle gå offentligt rundt med ham, præsentere ham for venner, familie osv... Ved ikke om jeg kunne, om jeg ville blive flov... Det er så frygteligt at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke styrer det...

Ikke en jeg selv synes er vildt grim, nej.. Men hvis andre synes det så fred med det..

Jeg kan desuden heller ikke tænde på en mand jeg synes er grim..

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

Altså når du tænker så meget over hvor grim han er, så lyder det ikke som om du er så vild med ham.

Nu er det jo meget individuelt hvad man mener er grimt - men jeg kunne sagtens være sammen med én der måske ikke lige er det de fleste ville finde attraktivt... så længe jeg kunne tænde på ham. MEN hvis jeg hele tiden tænkte på HVOR grim han var, var det nok ikke lige ham. 

Anmeld

5. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis forelskelsen var der, så ja da!!! I øvrigt tror jeg sjældent man decideret synes den person man er forelsket i er "grim"? Som regel bliver mennesker vi er glade for, pænere i vores øjne det synes jeg i hvertfald

Er du sikker på det er ægte følelser og ikke bare "opmærksomheds sommerfuglene"?  

jeg har i hvertfald aldrig været flov over en kæreste, og mine har altså været RET forskellige 

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Heller være sammen med en grim sød fyr, end en tjekket selvfed type!

Min kærste var heller slet ik min type da vi mødtes, men ih altså der er ik nogen der ka få mig til at grine så meget som ham! Og nu syntes jeg self han er total dejlig og lækker. Vi har været sammen i 12 år. Vh stine

Du har nok ret i det måske mere andre der synes det end mig.. Han er blevet flottere i mine øjne efterhånden, som om grimheden ligesom langsomt er ved at forsvinde... Hvis man kan sige det sådan

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså når du tænker så meget over hvor grim han er, så lyder det ikke som om du er så vild med ham.

Nu er det jo meget individuelt hvad man mener er grimt - men jeg kunne sagtens være sammen med én der måske ikke lige er det de fleste ville finde attraktivt... så længe jeg kunne tænde på ham. MEN hvis jeg hele tiden tænkte på HVOR grim han var, var det nok ikke lige ham. 

Som jeg skrev til en anden før.. Det som om han bliver pænere og pænere i mine øjne for hver gang vi mødes... Men det sgu mere hvad andre ser, det betyder åbenbart mere for mig end jeg troede

Anmeld

5. maj 2014

MorTil4<3

Anonym skriver:

altså jeg tænker flere ting

1 , det er meget småligt tankegang
2 , er det ikke det indre der tæller?
3 , hvad andre siger og tænker, er ikke din hovedpine, er du glad for manden, så er det jo bare det
4 , lad vær at give ham flere håb hvis du har sådan en tankegang, det er synd for manden, og du må gøre op med dig selv om hvad du vil så han ved hvad han skal forholde sig til

for syntes det er synd han bliver direkte kaldt grim

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Som jeg skrev til en anden før.. Det som om han bliver pænere og pænere i mine øjne for hver gang vi mødes... Men det sgu mere hvad andre ser, det betyder åbenbart mere for mig end jeg troede

Altså personligt ville jeg være ligeglad med hvad andre synes om hans udseende. Så længe jeg selv kunne tænde på ham og jeg var forelsket i ham.

Anmeld

5. maj 2014

B&J

jamen hvad er grim?

jeg tror også mange syntes min ikke er en af de kønneste men jeg elsker ham af hele mit hjerte og vil virkelig skide på hvad andre syntes om ham for han er nemlig MIN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.