Håber så meget!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Babydrøm

cwl skriver:

Er nok ved at være lidt træt af det. Hver måned håber man og hver måned bliver man skuffet. Har to børn i forvejen så det er ikke fordi vi ikke kan, men måske er det bare ikke det rette tidspunkt.

Forstår dig godt, har det på præcis samme måde. Det er mega udmattende og frustrende!  vi har ik andre børn, så vi ved ik om vi kan. Og han er meget væk med sit job, plus den ustabile cyklus, så ik de bedste odds  Så håber så meget det endelig er lykkes!!   

Hvor længe har I prøvet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Anonymo

Jeg kan godt se streg nr. 2! Hvordan ser den ud nu? 

Anmeld

9. maj 2014

Babydrøm

Marts2014 skriver:

Jeg kan godt se streg nr. 2! Hvordan ser den ud nu? 

Hvor dejligt du også kan se den

Har ikke testet endnu, ville gerne, men min kæreste kommer først hjem om en uge, han er væk med sit job, og vil gerne dele det med ham, så jeg venter i spændning!  Godt nok svært, men holder mig i skindet! 

Anmeld

9. maj 2014

Anonymo

Babydrøm skriver:

Hvor dejligt du også kan se den

Har ikke testet endnu, ville gerne, men min kæreste kommer først hjem om en uge, han er væk med sit job, og vil gerne dele det med ham, så jeg venter i spændning!  Godt nok svært, men holder mig i skindet! 

Åh, sikke en lang ventetid  Men syntes det er flot du kan og vil dele det med ham! 

Nu er min kæreste til overraskelser så jeg havde nok testet og var den positiv så havde jeg fundet på noget sjov, var den negativ var det bare det.

Vi må krydse for den er der, du må huske at lave en update - sådan noget er så spændene! 

Anmeld

9. maj 2014

Babydrøm

Marts2014 skriver:

Åh, sikke en lang ventetid  Men syntes det er flot du kan og vil dele det med ham! 

Nu er min kæreste til overraskelser så jeg havde nok testet og var den positiv så havde jeg fundet på noget sjov, var den negativ var det bare det.

Vi må krydse for den er der, du må huske at lave en update - sådan noget er så spændene! 

Ja mega lang ventetid!  Tak  Men gætter på jeg har testet al for tidligt, så måske er det godt og vente, så den er helt sikker  

Jeg har også tænkt på at overraske ham har endda købt en lille ting til overraskelsen, så ved ik helt hvordan jeg skal gøre.. men tager på miniferie hos min familie og hvis jeg har testet positiv før jeg ser dem, ved jeg ik hvordan jeg skal kunne holde det hemmeligt.. Så nok meget godt jeg venter med at teste  

Mange tak  Håber vi også Ja mega spændende, også en svær ventetid!!

Anmeld

9. maj 2014

cwl

Babydrøm skriver:

Forstår dig godt, har det på præcis samme måde. Det er mega udmattende og frustrende!  vi har ik andre børn, så vi ved ik om vi kan. Og han er meget væk med sit job, plus den ustabile cyklus, så ik de bedste odds  Så håber så meget det endelig er lykkes!!   

Hvor længe har I prøvet? 

Øv ja et kan jeg godt se.. Kan godt forstå du også er frustreret.

Vi har prøvet siden september 13.

Hvad med jer?

Anmeld

9. maj 2014

Babydrøm

Øv ja et kan jeg godt se.. Kan godt forstå du også er frustreret.

Vi har prøvet siden september 13.

Hvad med jer?

Okay, vi har prøvet i ca. et år. Så håber så meget den er der nu  

Anmeld

16. maj 2014

esioul

Hvordan er det gået?

Anmeld

17. maj 2014

Babydrøm

esioul skriver:

Hvordan er det gået?

Tak for dine  

Jeg er begyndt at bløde  Det føles ik som min sædvanlige menses, men er det nok, selvom jeg kun har blødt lidt igår og forgårs. Denne gang gør det endnu mere ondt at det ik er lykkes  Bliver godt nok fortvivlet! 

Anmeld

17. maj 2014

esioul

Babydrøm skriver:

Tak for dine  

Jeg er begyndt at bløde  Det føles ik som min sædvanlige menses, men er det nok, selvom jeg kun har blødt lidt igår og forgårs. Denne gang gør det endnu mere ondt at det ik er lykkes  Bliver godt nok fortvivlet! 

Øv altså

hvis det ikke er meget du bløder, kan det jo være du er en af dem der bløder lidt i første trimester af graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.