Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babydrøm skriver: Nu har jeg prøvet at vedhæfte et billed af testen, men stregen er meget utydelig Vi skal kigge rigtig godt efter, men der er en streg som der ik er på den anden test Men regner ik med I kan se den
Nu har jeg prøvet at vedhæfte et billed af testen, men stregen er meget utydelig Vi skal kigge rigtig godt efter, men der er en streg som der ik er på den anden test Men regner ik med I kan se den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cwl skriver: Kan godt ane den.. Den ligner min som jeg tog i går..
Kan godt ane den.. Den ligner min som jeg tog i går..
Ja de ligner da hinanden, så må vi håbe alt hvad vi kan!! Hvornår vil du teste igen?
cwl skriver: Har prøvet og mørkne din lidt og lave et i negativ..
Har prøvet og mørkne din lidt og lave et i negativ..
Tak det var sødt af dig Har svært ved at se den på billedet, lidt nemmere i virkeligheden
Babydrøm skriver: Tak det var sødt af dig Har svært ved at se den på billedet, lidt nemmere i virkeligheden
cwl skriver: Sådan har jeg det også med min.Jeg tester igen på fredag.. Prøver og holde mig i skindet..
Sådan har jeg det også med min.Jeg tester igen på fredag.. Prøver og holde mig i skindet..
Okay, håber at vi er heldige
Jeg er lidt i et dilemma med hvornår jeg skal teste igen, da min kæreste tager på job i morgen og først kommer hjem næste torsdag. Vil gerne vente og dele det med ham, men bliver godt nok også svært at vente en hel uge.. Men hvis jeg tester positiv vil vi gerne holde det hemmeligt for familien, og dem ser jeg i næste uge, men hvis jeg ik tester, ja så ved jeg jo ik om jeg er gravid = nemmere at holde hemmeligt Giver det nogen mening?
Babydrøm skriver: Okay, håber at vi er heldige Jeg er lidt i et dilemma med hvornår jeg skal teste igen, da min kæreste tager på job i morgen og først kommer hjem næste torsdag. Vil gerne vente og dele det med ham, men bliver godt nok også svært at vente en hel uge.. Men hvis jeg tester positiv vil vi gerne holde det hemmeligt for familien, og dem ser jeg i næste uge, men hvis jeg ik tester, ja så ved jeg jo ik om jeg er gravid = nemmere at holde hemmeligt Giver det nogen mening?
cwl skriver: Det giver mening.. Ville nok ikke kunne lade være med at teste.. Men ja det er nemmere og holde det hemmeligt.. Men nysgerrigheden er jo ekstra stor nu hvor I har set en svag streg...
Det giver mening.. Ville nok ikke kunne lade være med at teste.. Men ja det er nemmere og holde det hemmeligt.. Men nysgerrigheden er jo ekstra stor nu hvor I har set en svag streg...
Lige præcis, er mega spændt! Også derfor det er så svært! Ved ik hvad jeg gør, finder jeg ud af..
Babydrøm skriver: Lige præcis, er mega spændt! Også derfor det er så svært! Ved ik hvad jeg gør, finder jeg ud af..
Kan godt skimte den..
Jeg kan godt ane streg nr to
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128