Håber så meget!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.542 visninger
52 svar
22 synes godt om
5. maj 2014

Babydrøm

Vil ik så meget med dette indlæg, men har lige brug for at komme ud med mine tanker

Min kæreste og jeg håber så meget at vi endelig er heldige!!! 

Han er meget væk med sit job og jeg har en utrolig ustabil cyklus, så har absolut ingen ide om æl, desværre  Ik de bedste odds Sidst startede min menses på dag 52, længste cyklus jeg har haft. Er idag på dag 30, og har været meget oppustet idag, endnu mere til aften og ømme bryster og brystvorter og lidt niv i underlivet, ellers ik andre tegn, heller ik sikkert det er tegn. Men overvejer godt nok at teste i morgen, ret svært at lade være tror jeg. Men er måske alt for tidligt.. Men ender nok med at gøre det  

Vi er også blevet endnu mere skrukke, også min kæreste, meget endda, så dejligt Rigtig skønt at vi kan snakke så meget om baby mm.  

Umuligt ik at tænke på baby nærmest hele tiden, selvom jeg godt ved at man nok ik burde tænke så meget på det, men hvordan gør man lige det?! 

Bliver så ked af det, hvis den igen ik er der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

StineHH

Håber for jer det er lykkes denne gang Hvor lang tid har I prøvet??

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

Jeg ville nok ikke kunne lade være med at teste. 

Håber den er der. 

Anmeld

5. maj 2014

Babydrøm

StineHH skriver:

Håber for jer det er lykkes denne gang Hvor lang tid har I prøvet??

Tak  Ca 1 år, men svært når han er meget væk med sit job.. 

Anmeld

5. maj 2014

Babydrøm

Frk.S skriver:

Jeg ville nok ikke kunne lade være med at teste. 

Håber den er der. 

Tak   Jeg gør det nok også  

Anmeld

7. maj 2014

Babydrøm

AnnL skriver:

Vil ik så meget med dette indlæg, men har lige brug for at komme ud med mine tanker

Min kæreste og jeg håber så meget at vi endelig er heldige!!! 

Han er meget væk med sit job og jeg har en utrolig ustabil cyklus, så har absolut ingen ide om æl, desværre  Ik de bedste odds Sidst startede min menses på dag 52, længste cyklus jeg har haft. Er idag på dag 30, og har været meget oppustet idag, endnu mere til aften og ømme bryster og brystvorter og lidt niv i underlivet, ellers ik andre tegn, heller ik sikkert det er tegn. Men overvejer godt nok at teste i morgen, ret svært at lade være tror jeg. Men er måske alt for tidligt.. Men ender nok med at gøre det  

Vi er også blevet endnu mere skrukke, også min kæreste, meget endda, så dejligt Rigtig skønt at vi kan snakke så meget om baby mm.  

Umuligt ik at tænke på baby nærmest hele tiden, selvom jeg godt ved at man nok ik burde tænke så meget på det, men hvordan gør man lige det?! 

Bliver så ked af det, hvis den igen ik er der  

Update:

Jeg tog en test igår aftes, negativ  Tog en igen i morges, efter jeg har skilt den ad efter tiden er gået, tja ved ik om jeg kan skimte en lille streg, eller mine øjne bare spiller mig et puds.. Synes godt nok det er frustrende!! 

Hvordan holder I andre håbet oppe? 

Anmeld

7. maj 2014

Lrm

Babydrøm skriver:

Update:

Jeg tog en test igår aftes, negativ  Tog en igen i morges, efter jeg har skilt den ad efter tiden er gået, tja ved ik om jeg kan skimte en lille streg, eller mine øjne bare spiller mig et puds.. Synes godt nok det er frustrende!! 

Hvordan holder I andre håbet oppe? 

Kan du ikke vise et billede af testen du kunne skimte!

Anmeld

7. maj 2014

Babydrøm

Lrm skriver:

Stregen er meget utydelig, så kan ik rigtig fange den på et billed, desværre. Men kæresten kan også se den, så vi håber inderligt at den er der!!   At jeg har testet for tidligt, så den bliver tydeligere om nogle dage. Men vi tror ik helt på den endnu.. Stregen er meget utydelig, den har ligget over tid, men vi håber så meget!!  Har bestilt nye teste idag, så må vente med at teste til de kommer hjem. 

Anmeld

7. maj 2014

Babydrøm

Lrm skriver:

Nu har jeg prøvet at vedhæfte et billed af testen, men stregen er meget utydelig Vi skal kigge rigtig godt efter, men der er en streg som der ik er på den anden test  Men regner ik med I kan se den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2014

cwl

Babydrøm skriver:

Nu har jeg prøvet at vedhæfte et billed af testen, men stregen er meget utydelig Vi skal kigge rigtig godt efter, men der er en streg som der ik er på den anden test  Men regner ik med I kan se den 

Kan godt ane den.. Den ligner min som jeg tog i går..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.