Håber så meget!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

Babydrøm

cwl skriver:

Pøj pøj

Tak  Nu er testene kommet, men har vist besluttet at vente en uge, men godt nok svært!! Men er sikker på jeg får endnu mere svært ved at holde det hemmeligt for min familie, så må nok heller vente!! Og ja vil jo gerne gøre det sammen med kæresten  

Er super glad for du også kan skimte stregen  håber så meget!!  Men tror ik helt på det endnu.

Har du holdt dig i skindet, ik testet idag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Babydrøm

ønskebørn74 skriver:

Kan godt skimte den.. 

Ej hvor dejligt du også kan skimte den  Håber så meget!! 

Anmeld

8. maj 2014

Babydrøm

KThomsen skriver:

Jeg kan godt ane streg nr to

Ej hvor skønt du også kan se den  Håber så meget!! 

Anmeld

8. maj 2014

cwl

Babydrøm skriver:

Tak  Nu er testene kommet, men har vist besluttet at vente en uge, men godt nok svært!! Men er sikker på jeg får endnu mere svært ved at holde det hemmeligt for min familie, så må nok heller vente!! Og ja vil jo gerne gøre det sammen med kæresten  

Er super glad for du også kan skimte stregen  håber så meget!!  Men tror ik helt på det endnu.

Har du holdt dig i skindet, ik testet idag? 

Ja kan godt forstå du venter..

Jeg havde holdt mig i skindet, hvis det ikke var for kæresten. Han synes jeg skulle teste og det gjorde jeg... Samme resultat som de andre...

Sys altså det er mærkeligt...

Anmeld

8. maj 2014

Babydrøm

cwl skriver:

Ja kan godt forstå du venter..

Jeg havde holdt mig i skindet, hvis det ikke var for kæresten. Han synes jeg skulle teste og det gjorde jeg... Samme resultat som de andre...

Sys altså det er mærkeligt...

Det bliver så svært!! Men må holde mig i skindet, for at dele det med kæresten 

Okay, ja det lyder da mærkeligt. Hvor langt burde du være henne? Kan det være du ik er så langt henne som du tror eller? Har slet ik tjek på alt det her, er en hel ny verden for mig derfor jeg bare spørger 

Anmeld

8. maj 2014

cwl

Babydrøm skriver:

Det bliver så svært!! Men må holde mig i skindet, for at dele det med kæresten 

Okay, ja det lyder da mærkeligt. Hvor langt burde du være henne? Kan det være du ik er så langt henne som du tror eller? Har slet ik tjek på alt det her, er en hel ny verden for mig derfor jeg bare spørger 

Skulle være 4+1 i dag

Det tror jeg er rigtig nok..

Anmeld

8. maj 2014

Babydrøm

Skulle være 4+1 i dag

Det tror jeg er rigtig nok..

Okay, underligt den så ik bliver tydeligere.. Håber den er rigtig   Der kan vel ik komme en streg, hvis man ikke er gravid eller? 

Frygter min ik er rigtig, nu den har ligget over tid, men tænker om der kan komme to streger hvis den er negativ.. 

Anmeld

8. maj 2014

cwl

Babydrøm skriver:

Okay, underligt den så ik bliver tydeligere.. Håber den er rigtig   Der kan vel ik komme en streg, hvis man ikke er gravid eller? 

Nææ tænker jeg også.. Men er bange for en bio..

Anmeld

8. maj 2014

Babydrøm

cwl skriver:

Nææ tænker jeg også.. Men er bange for en bio..

Forstår jeg godt, håber meget den er rigtig 

Anmeld

8. maj 2014

cwl

Babydrøm skriver:

Forstår jeg godt, håber meget den er rigtig 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.