Nogen gange har de kære børn altså glemt at læse alle de gode bøger med de gode råd, og de lyttede ikke da sundhedsplejersken fortalte. Mine bærn var også nogen af dem der glemte at læse og lytte, Dina fx hun trillede lide så fint om til ryggen hver gang jeg placerede hende på maven, og Liam ja han lærte såmænd at komme op og sidde selv inden han var 6 mnd og så kunne jeg da placere ham som jeg nu lystede for to sekunder efter sad han da fint op igen.
Ja der er mange "rigtige" og "forkerte" med børn, men det aller mest "rigtige' er at se på trivsel og trives barnet ikke ved at blive placeret på maven, så skal man død og pine ikke gøre det med skrig som resultat.
Jeg har gjort så meget "forkert" med mine børn men de synes at have overlevet og ikke være alt for langt tilbage. Og ja Dina fx sprang næsten det med at kravle over, dog var pebernødder og en stor dreng så interessant så hun fandt en måde at komme rundt da hun var 9 mnd, men det var fra siddende og så meget sødt ud. Men trods arvelig klodsethed så klarer hun så meget godt motorisk 
Jeg ville personligt aldrig gå ind og kommentere på andre i min mødresgruppes måde at være med børnene så længe børnene er i trivsel, for puha det med de konkurrerende børn er bare så demoraliserende især som førstegangsmor - og alle bærn er forskellige og kan forskellige ting på forskellige tidspunkter.
Anmeld