Anonym skriver:
Jeg har en god veninde, som har en søn på 7 måneder. Da han var 5 måneder lærte han at sidde selv, og siden har han siddet i alle sine vågne timer. Jeg tror ikke at det er så godt for hans motoriske udvikling aldrig at ligge på maven, og har flere gange overvejet at sige noget til min veninde omkring det. Men jeg vil selvfølgelig ikke gøre hende ked af det uden grund, og jeg er i tvivl om det overhovedet er et problem? 
Alle mine har også kunne sidde selv fra de var cirka 5 mnd og eeeeeeeelskede det. Når der var gæster var det ofte sådan de blev placeret for det gav ro, men det betød jo ikke de ikke lå ned på andre tidspunkter, de var bare sådan nogen der helst skulle have selskab hvis de lå ned og nu ville jeg måske gerne sidde lidt op når der var gæster uden børn 
Alle 3 har fin motorik, og de to af dem kravlede før de var 7 mnd og gik før de var 10 mnd (Dina var lidt mere gumpetung) og stadig i dag har de en fin motorik, har krydset perfekt og er stærke også i ryg og nakke, så nej ville ikke bekymre mig som veninde.
Anmeld