gammel nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

A&F

lineog4 skriver:

Vi elsker neglelak på tæerne her hjemme, alle har det på på undtagelse af farmand (han nægter). Nogen gange bliver det lagt på i en farve og andre gange er det regnbuefarvet 

Kan ikke huske hvornår vi startede, men ved Liam stoppede da han startede i skole 

Der er ikke noget som buttede børnefødder med neglelak - og heldigvis spørger Linus stadig efter det 

Søøøødt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Mumto3

Jeg synes min datter skal vente med al slags make up til hun bliver teenager.

I hendes børnehave bruger de både neglelak og læbestift, men det får min datter ikke lov til. Jeg har sagt at hun  må til fastelavn, og det fik hun selvfølgelig så. Hun spurgte om hvornår hun så måtte næste gang igen, og så svarede jeg, til næste fastelavn.

Jeg kan ikke begribe hvorfor børn skal gå i voksen tøj, bruge voksen make up (eller efterligninger af det) osv.

Anmeld

27. april 2014

Mor til Frederic og Freya

Kay skriver:

Ja her hjemme vil Elna der bliver 2 til august gerne havde neglelak på...

Vi er enige om at hun ikke er gammel nok endnu...

Men hvornår er "man" gammel nok til at få neglelak på i følge jer?

Vi har en prinsesse med ben i næsen og hun har elsket neglelak siden hun var 13 mdr. Hun finder det selv frem fra hylden og kommer med det, når hun vil have det på. Sidder lige så stille med hånden fremme og lader det tørre...

Hun blev 2 år her den 16 april og har i dag valgt endnu en neglelak hun gerne ville have. Hun ville dog have 4, men fik hende til at vælge 1..

Anmeld

27. april 2014

isabellasmor

Mumto3 skriver:

I hendes børnehave bruger de både neglelak og læbestift, men det får min datter ikke lov til. Jeg har sagt at hun  må til fastelavn, og det fik hun selvfølgelig så. Hun spurgte om hvornår hun så måtte næste gang igen, og så svarede jeg, til næste fastelavn.

Jeg kan ikke begribe hvorfor børn skal gå i voksen tøj, bruge voksen make up (eller efterligninger af det) osv.

Er enig her. Alt det make-up pjat skal nok komme tids nok. Men ikke i en alder af 2-3-4-5 osv.. Ikke i min verden i hvert fald .. Præcis ligesom med øreringe og andre piercinger , men det er en anden debat 

Anmeld

27. april 2014

Clisolka

Kay skriver:

Jeg har faktisk tænkt over det samme... Isabella så jeg fik på  for et par uger siden - så ville hun jo selvfølgelig også, og det fik hun! Haha hvor var hun stolt! (og gik maaaajet sjovt ind i stuen bagefter) 

Hun er nu 3½ år 

Bagefter kom jeg i tvivl om hun var for lille, men nej, det går fint nok - og vi hyggede os 

Ps. her var det kun tæerne 

Anmeld

27. april 2014

stm2812

Ronja er tre år nu og har fået påen gang imellem fra hun var ca 2.5 år. Det er primært sammen med hendes faster og bedsteforældre hun vil have det på, så hjemme hos dem har hun en neglelak til at stå, og hun elsker det 

Syntes det er skønt de kan hygge sammen med det

Anmeld

27. april 2014

Mama85

Kay skriver:

Min pige var knapt 2 år første gang  

Anmeld

27. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mumto3 skriver:

Det sker vel også kun når ungerne selv viser interesse, og det gør de jo med mange af de ting vi voksne foretager os. De lærer og kopierer jo hele tiden. Ligesom de leger at de laver mad, leger købmand og giver dukken en flaske og ble på når min lille dreng får neglelak på tæerne er det jo ikke for at være "lækker" og voksen, men fordi det ser sjovt ud og er en leg for ham.

Anmeld

27. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har alberte på 21 mdr'er fået neglelak på 2 gange i alt, og det har været indenfor den sidste mdr. Hun så at thea på 5 1/2 år fik det på, og ville også. Hun stod mussestille, og bagefter gik hun rundt og viftede og pustede på neglene ligesom hun havde set thea gøre.

Thea har været noget større. Tror hun var omkring de 3 år, første gang hun kom hjem med neglelak på, efter en hygge dag med moster. Vh stine

Anmeld

27. april 2014

Dr. House

Kay skriver:

Når de selv spørger efter det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.