gammel nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.332 visninger
40 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2014

Kay

Ja her hjemme vil Elna der bliver 2 til august gerne havde neglelak på...

Vi er enige om at hun ikke er gammel nok endnu...

Men hvornår er "man" gammel nok til at få neglelak på i følge jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

et-ønske

Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor jeg var modstander af neglelak da hun var lille - men nok mest fordi jeg bare slet ikke kan klare når det skaller af og ikke er pænt mere. Så jeg sagde til hende at hun måtte når hun blev 4 år griner hun nåede så kun at vente til hun var 3 år og 6 mdr da de gav hende det på i børnehaven

Anmeld

27. april 2014

Sujan

Uh synes også den er svær.. Min på 2 år vil også gerne have neglelak på men synes de skal være noget ældre... Men hvor gammel præcis ved jeg ikke rigtig

Anmeld

27. april 2014

Kay

et-ønske skriver:

Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor jeg var modstander af neglelak da hun var lille - men nok mest fordi jeg bare slet ikke kan klare når det skaller af og ikke er pænt mere. Så jeg sagde til hende at hun måtte når hun blev 4 år griner hun nåede så kun at vente til hun var 3 år og 6 mdr da de gav hende det på i børnehaven

Ja går også lidt og venter på at tanten eller bedste giver hende på en dag 

Min mand sys hun skal være 15 før hun må

Anmeld

27. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Min niece fik det på da hun var 2. Og jeg ved at jeg mine søstre og jeg også har rendt rundt med neglelak fra vi var ikke særligt gamle. Det var lige liiiidt for spændende når mor skulle have det på 

Anmeld

27. april 2014

Kay

TanyaGR skriver:

Min niece fik det på da hun var 2. Og jeg ved at jeg mine søstre og jeg også har rendt rundt med neglelak fra vi var ikke særligt gamle. Det var lige liiiidt for spændende når mor skulle have det på 

Hun snakker meget tit om at hun vil ha neglelak på... også selvom jeg ikke har noget på... men hun er også super langt fremme sproglig...

Anmeld

27. april 2014

MetteS81

Kay skriver:

Jeg synes også det er svært at vurdere, hvornår jeg synes det er ok...Ella synes det er spændende når jeg tager neglelak på, men hun be´r ikke om det selv endnu. Hun blev 3 i januar. Skulle hun begynde at spørge, så vil jeg starte med én negl og kun med en ordentlig neglelak uden alt for meget usundt i..og så må vi se hvornår de andre negle får noget på 

Anmeld

27. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Kay skriver:

Min datter fik neglelak på første gang af hendes moster - da var hun vist 1,5  Men det var okay - det var kun en enkelt finger, så skidt pyt  Husker ikke hvornår hun så fik på igen, men nu her (hun fyldte 3 i feb) får hun det engang imellem - det er faktisk sjældent ! Det var nok mest spændende da hun var mellem 2 og 3 år 

//Mette

Anmeld

27. april 2014

Jj1709

Tror min datter var omkring 2 år, da hun fik neglelak på første gang 

Anmeld

27. april 2014

Mutti2B

Hvordan dælen når det at blive tørt inden ungen er i alt bagefter? Min datter (20 måneder) har da alt for meget krudt i røven til at vente på at det tørrer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.