gammel nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

Kay

Mutti2B skriver:

Hvordan dælen når det at blive tørt inden ungen er i alt bagefter? Min datter (20 måneder) har da alt for meget krudt i røven til at vente på at det tørrer

Det tror jeg også min ville havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

serinasmor

Mutti2B skriver:

Hvordan dælen når det at blive tørt inden ungen er i alt bagefter? Min datter (20 måneder) har da alt for meget krudt i røven til at vente på at det tørrer

Serina sidder med en rund frugt i hver hånd imens hun får det på hun har måske fået lov 5 gange ... Fra hun var ca 3 år

Anmeld

27. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

I sommers da min dreng var 1,5 fik han på tæerne han syntes det var spændende at jeg sad og lankerede negle og ville også, så det fik han lov til. Og nej det blev ikke pænt for han kunne jo ikke stå stille til det var tørt  Men stolt var han  Ville ikke give det på fingrene fordi de så bare spiser det 

Anmeld

27. april 2014

Anonymo

Kay skriver:

Ja her hjemme vil Elna der bliver 2 til august gerne havde neglelak på...

Vi er enige om at hun ikke er gammel nok endnu...

Men hvornår er "man" gammel nok til at få neglelak på i følge jer?

Syntes da det er fint hvis hun har lyst til det, jeg fik altid lov som lille men det var jo fordi det var leg. 

Anmeld

27. april 2014

helle85

Kay skriver:

Ja her hjemme vil Elna der bliver 2 til august gerne havde neglelak på...

Vi er enige om at hun ikke er gammel nok endnu...

Men hvornår er "man" gammel nok til at få neglelak på i følge jer?

nu bruger jeg ikke neglelak så min datter spurgte ikke da hun var så lille men da hun var omkring de 5 bed hun negle så langt nede at der gik betændelse i negleroden og der gav jeg hende gennemsigtig neglelak på fordi folk siger det burde hjælpe(det hjalp så ikke på hende) og så der efter er hun begyndt at få neglelak på indimellem, tror det sker 1 gang hver anden eller 3 mdr hun spørg

Anmeld

27. april 2014

Morgensol

Uha.. Mine piger har fået neglelak på lige så længe jeg ka huske.. Om de var 1 eller 2 ved jeg ik.. Men når de har vist interesse for det, har de fået det på. Jeg har sådan noget børnelak til dem som går af når man vasker hænder. Det er de fint tilfredse med. 

Jeg ved ik, jeg ka måske bare ik helt forstå hysset omkring simpel neglelak.. 

Anmeld

27. april 2014

lineog4

Vi elsker neglelak på tæerne her hjemme, alle har det på på undtagelse af farmand (han nægter). Nogen gange bliver det lagt på i en farve og andre gange er det regnbuefarvet 

Kan ikke huske hvornår vi startede, men ved Liam stoppede da han startede i skole 

Der er ikke noget som buttede børnefødder med neglelak - og heldigvis spørger Linus stadig efter det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2014

NinaNymannMadsen

Min datter på 2,7 år har fået neglelak på en gang.det gik fint for hende dog var det svært at få på hende.

Anmeld

27. april 2014

Kay

Morgensol skriver:

Uha.. Mine piger har fået neglelak på lige så længe jeg ka huske.. Om de var 1 eller 2 ved jeg ik.. Men når de har vist interesse for det, har de fået det på. Jeg har sådan noget børnelak til dem som går af når man vasker hænder. Det er de fint tilfredse med. 

Jeg ved ik, jeg ka måske bare ik helt forstå hysset omkring simpel neglelak.. 

Hvor køber man det? Har aldrig hørt om det

Anmeld

27. april 2014

A&F

Min datter på snart 3 år måtte få neglelak på fra hun fyldte 2 år . Det kan hun godt lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.