Jeg kan heller ikke så godt lide de der sms sprog (just hate me), synes det er irriterende at folk skriver d (det) r (er) og hvad ved jeg..... det generer mit øje, og jeg kan ikke have det. Men det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at jeg ikke gider læse og deltage i vedkommendes debatter, jeg vælger så bare lidt mere sorterende udi hvilke jeg gider svare på....
men jeg synes ikke sms-sproget er så udbredt herinde... endnu i hvert fald...
At folk er ordblinde kan ikke genere mig, det kan gøre det svært at læse hvad der står, men altså det klarer jeg mig da igennem alligevel, og ser heller ikke ned på mennesker af den grund, og synes heller ikke de er dumme...
Jeg selv staver ret godt, men desværre er jeg en spadser til at ramme tasterne rigtigt, så mange af mine bogstaver mangler helt, eller kommer i omvendt rækkefølge, eller erstattes med det på tasten lige ved siden af.... Det irriterer mit øje når jeg ser det, men faktisk får jeg ofte først set det, når jeg har trykket 'opret indlæg', og så går jeg altså ikke ind og redigerer i et svar bare fordi der er tyrkfejl i teksten....
Anmeld