hekran skriver:
Vi har lige været sammen med nogle venner i nogle dage. De har tre små børn, vi har fire. Der ryger en masse mad ned i en hulens masse larm 
Nå, her er mit spørgsmål så. De bruger kun smør som pålæg på boller eller franskbrød. De er ikke ude på at tabe sig eller noget og siger, at det er på samme måde i børnenes børnehave.
Dvs, der bliver ikke sat smør på bordet sammen med rugbrød. Af samme grund kan de i hjemmet få en bakke smør til at vare i en måneds tid.
Er det bare os, der er sådan nogle giga smørgrise, at vi køber to bakker smør om ugen til madpakker og madder?
Jeg ved jo godt, at smør ikke er den sundeste spise, men hvornår er det blevet forbudt på spiseborde og i børnehaver?
Jeg er selv ikke meget for smør.
Kun på ristet brød eller boller.
Jeg tror det er forskelligt. Hvis forældrene ikke selv spiser det på rugbrød, er der stor chance for at børnene heller ikke gør.
I vs/bh det ved jeg ikke. Vi havde i den vs jeg var i, men det er ikke alle børn der vil have smør på, og det er vel også fint nok, og så er der dem der har pålæg på, men spiser pålægget først og så brød med smør.
Anmeld