isofix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har med isofix og man kan GODT brugen stolen i andre biler som ikke har beslagene til isofix. Man kan vippe de beslag som sidder fast på autostolen ind i autostolen og så spænder man bare bare barnet fast med selen i bilen, mens barnet sidder i autostolen.

Vi har gjort det masser af gange uden problemer.

Jeg vil helt klart anbefale en autostol med isofix, hvis I har det i bilen. Autostolen sidder meget bedre fast ved en ulykke samtidig med, at så behøver I ikke at sætte autostolen fast når der ikke sidder et barn i den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

tarkoflen

Lenats31 skriver:

Kollisionssikkerheden er væsenligt bedre end testvinderens der altid er fremadvendt.

der var nogle få eksemplarer af Kidzofix som måtte have isofixarmene udskiftet. Den kommer nu i en ny udgave her sidst på måneden. 

Hvilke der skulle have systemet udskiftet står på Axkids facebook og hjemmeside. De har angivet serienumrene for de pågældende stole der.

Hvor er det bare fornemt, jeg har givet din store hjælp videre til min bror og skulle hilse og sige tusind tak det kan da potientielt have sparet dem for virkelig mange penge, hvis de kan få dem hjem til dk

Anmeld

19. april 2014

Lenats31

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare fornemt, jeg har givet din store hjælp videre til min bror og skulle hilse og sige tusind tak det kan da potientielt have sparet dem for virkelig mange penge, hvis de kan få dem hjem til dk

Jeg har en Kidzofix med serienummer 980 til salg hvis det skulle have deres interesse. Den er 2 år gammel. Den står på markedpladsen

Anmeld

19. april 2014

B&J

Ønskebarnet2014 skriver:

Hahaha. Ej hvor pinligt

Nej nej det viste du jo ikke

Anmeld

19. april 2014

tarkoflen

Lenats31 skriver:

Jeg har en Kidzofix med serienummer 980 til salg hvis det skulle have deres interesse. Den er 2 år gammel. Den står på markedpladsen

Vi bor desværre i Jylland, så vi kan ikke komme forbi og hente den det var ellers en god pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.