isofix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

B&J

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja med mindre i ved at dem i skal køre med alle har isofix

Jamen syntes bare ikke når man kigger rundt omkring på nettet at der står der er isofix det vil sige så er der ikke??? og nogle har isofix men står man også kan bruge selen??? eller?? pyhhh en verden med autostole det er svært når man ikke selv har bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Lullaby

tarkoflen skriver:

Isofix kan kun bruges i de biler der har isofix beslag, så hvis det er forskellige biler l kører l og nogle er af ældre dato, ville jeg ikke vælge det, da den ikke kan spændes fast med sele!

Nogle stole kan altså. Blandt andet vores. Den er med isofix men de kan skubbes frem så selen kan bruges. 

Anmeld

18. april 2014

Lullaby

B&J skriver:

Mange Mange tak for dit svar.. det viste jeg slet ikke og er glad for du skrev det for ja det er forskelle biler vi køre i og mange tak jeg sørger for man kan bruge selen

Nogle stole kan også bruges med sele selvom de har isofix. 

Anmeld

18. april 2014

B&J

Lullaby skriver:

Nogle stole kan altså. Blandt andet vores. Den er med isofix men de kan skubbes frem så selen kan bruges. 

så er det, jo det jeg har set, så en römer hvor man kunne skubbe isofixen tilbage også bruge selen

Anmeld

18. april 2014

Lullaby

B&J skriver:

så er det, jo det jeg har set, så en römer hvor man kunne skubbe isofixen tilbage også bruge selen

Ja vores er rømer. 

Anmeld

18. april 2014

B&J

Lullaby skriver:

Ja vores er rømer. 

Taak så er det ikke mig der er helt tosset

Anmeld

18. april 2014

Ønskebarnet2014

Vores kan bruges i bil med og uden isofix

Anmeld

18. april 2014

B&J

Ønskebarnet2014 skriver:

Vores kan bruges i bil med og uden isofix

det er smart og hvad for et mærke har i

Anmeld

18. april 2014

tarkoflen

Lullaby skriver:

Ok, det anede jeg ikke var en mulighed! Tak for oplysningen.

Er jeres bagudvendt? Vi har godt nok lige købt en, men min bror skal bruge en, der skal kunne bruges både med og uden isofix, men den skal være bagudvendt.

Anmeld

18. april 2014

Lullaby

tarkoflen skriver:

Ok, det anede jeg ikke var en mulighed! Tak for oplysningen.

Er jeres bagudvendt? Vi har godt nok lige købt en, men min bror skal bruge en, der skal kunne bruges både med og uden isofix, men den skal være bagudvendt.

Nej den er forudvendt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.