iPhone vs?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

Munder

Jeg har en galaxy s4mini og er rigtig glad for den - størrelsesmæssigt er den tæt på en iphone.

Før havde jeg en S2, den havde jeg i 2,5 år men valgte at drukne den Det er ellers den bedste telefon jeg har haft, og er sikker på den kunne have levet mange år, hvis jeg ikke havde ladet den lide druknedøden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
TanyaGR skriver:

Jeg har lige skulle opdatere min Z1 compact og det tog MAX 2 minutter, så var det klaret. Men jeg kender godt problemet, jeg gider heller ikke sådan noget med en masse opdateringer hele tiden, det er så irriterende

Det er nemlig mega træls! Vh stine

Anmeld

18. april 2014

StineW79

Bshizzle skriver:

Uden tvivl ville jeg holde mig til IPhone!!! 

Jeg har en Samsung Galaxy som firma mobil, men den er SÅ dum at skrive på! 

Og hvis jeg har den liggende i lommen, så er jeg sikker på jeg har ringet op til de første 10 folk eller slettet en masse 

Til trods for der er tastlås på! 

Men er super glad for min IPhone 4s.. Dog har den fået mange ridser, så skal snart ha en ny 

Ja det lyder da overhovedet ik spor smart! 

Min har heldigvis ingen skrammer osv, selvom alberte har fattet intresse for den. Vh stine

Anmeld

18. april 2014

StineW79

Munder skriver:

Jeg har en galaxy s4mini og er rigtig glad for den - størrelsesmæssigt er den tæt på en iphone.

Før havde jeg en S2, den havde jeg i 2,5 år men valgte at drukne den Det er ellers den bedste telefon jeg har haft, og er sikker på den kunne have levet mange år, hvis jeg ikke havde ladet den lide druknedøden

Det er godt nok også uheldig. Vh stine

Anmeld

19. april 2014

Moma

Det er nemlig også det jeg godt ku frygte lidt, hvis jeg skiftede til et andet mærke, at jeg ville fortryde! Er jo mega glad for min mobil, er bare træt af den lige nu vh stine

Bliv ved IPhone - du vil fortryde, hvis du ikke gør.

Kommer nok også an på, om manden har en IPhone, og om I har en IPad, for så kan det hele nemmere synkroniseres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.