iPhone vs?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
44 svar
14 synes godt om
17. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min 2 år gamle iPhone har haft lidt små drillerier i den tid jeg har haft den, men nu her de sidste 3 dage har den været helt umulig! Tirsdag blev den pludselig meget varm, mens jeg gik med den i lommen. Jeg ku ik åbne den, slukke den helt osv, før jeg kom hjem og satte den i strøm. Da jeg så fik den åbnet igen, var alle mine kontakter blevet slettet, på nær dem der står under farvoritter, og udgået/indgået opkald. Så nu har jeg ca 15 nr, uden tilhørende navne. Mega træls!!

Hele dagen igår var der ingen netværk, og i dage døden den helt kl ca 12. Den var fuldt opladet osv. Der er først kommet liv i den igen her til aften.

Nu til mit endelig ?? Er der nogen der har andre gode forslag til en god mobil, som ik hele tiden ska opdateres osv, og som holder mere end 2 år. Kærsten har en HTC, og den bryder jeg mig ik om. Og helt ærlig så nægter jeg at give 5000 kr for en ny iPhone, selvom jeg elsker dem! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Steph_Laurits

Samsung!!

Elsker mine (har haft galaxy S2, har S4 nu og venter S5 med posten) 

Anmeld

17. april 2014

Hullabullabulla

Min 2 år gamle iPhone har haft lidt små drillerier i den tid jeg har haft den, men nu her de sidste 3 dage har den været helt umulig! Tirsdag blev den pludselig meget varm, mens jeg gik med den i lommen. Jeg ku ik åbne den, slukke den helt osv, før jeg kom hjem og satte den i strøm. Da jeg så fik den åbnet igen, var alle mine kontakter blevet slettet, på nær dem der står under farvoritter, og udgået/indgået opkald. Så nu har jeg ca 15 nr, uden tilhørende navne. Mega træls!!

Hele dagen igår var der ingen netværk, og i dage døden den helt kl ca 12. Den var fuldt opladet osv. Der er først kommet liv i den igen her til aften.

Nu til mit endelig ?? Er der nogen der har andre gode forslag til en god mobil, som ik hele tiden ska opdateres osv, og som holder mere end 2 år. Kærsten har en HTC, og den bryder jeg mig ik om. Og helt ærlig så nægter jeg at give 5000 kr for en ny iPhone, selvom jeg elsker dem! Vh stine

Husk at resette iphonen indimellem hold tænd knap og home ned samtidig i lidt tid (kan ikke huske hvor længe men nok 20 sek ca)

Har selv iphone så har ingen erfaring med andre

Anmeld

17. april 2014

Frk.S

Jeg har en Samsung og er godt tilfreds med den.

Jeg giver ikke en fis for Iphone. Min mand har en ("tvungen" gennem arbejde). Bl.a. er ordbogen ca. 100 gange bedre i Samsung.

Anmeld

17. april 2014

Rockertand

StineW79 skriver:

Samsung Galaxy, love it

Anmeld

17. april 2014

StineW79

StephanieJ skriver:

Samsung!!

Elsker mine (har haft galaxy S2, har S4 nu og venter S5 med posten) 

Hvor længe har du haft de forskellige, og hvorfor har du skiftet dem? Vh stine

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Britt88 skriver:

Husk at resette iphonen indimellem hold tænd knap og home ned samtidig i lidt tid (kan ikke huske hvor længe men nok 20 sek ca)

Har selv iphone så har ingen erfaring med andre

Gør det med jævne mellemrum, og har nok gjort det ca 10 gange siden i går. Vh stine

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Rockertand skriver:

Samsung Galaxy, love it

Har du haft iphone før? Og hvis ja, hva er så den største forskel? Vh stine

Anmeld

17. april 2014

Steph_Laurits

StineW79 skriver:

Hvor længe har du haft de forskellige, og hvorfor har du skiftet dem? Vh stine

2'eren havde jeg i Ca. 1 1/2 år, 4'eren i 1 år og ja nu 5'eren om få dage.

Har kun skiftet fordi jeg ville have den nye model 

Intet med mobilen at gøre, ren og skær "lyst" 

Anmeld

17. april 2014

StineW79

StephanieJ skriver:

2'eren havde jeg i Ca. 1 1/2 år, 4'eren i 1 år og ja nu 5'eren om få dage.

Har kun skiftet fordi jeg ville have den nye model 

Intet med mobilen at gøre, ren og skær "lyst" 

Hva koster en ny, hvis jeg må være så nysgerrig og spørge?? Syntes nemlig bare nye mobiler er så dyre! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.