iPhone vs?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

MyLove E

Jeg siger også glaxy
Jeg har haft min i 2 år, den har lige været lidt dum, men så fik jeg en kode af en art af en her fra og bum nu er den som ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Steph_Laurits

StineW79 skriver:

Hva koster en ny, hvis jeg må være så nysgerrig og spørge?? Syntes nemlig bare nye mobiler er så dyre! Vh stine

Jamen køber dem med afdrag igennem mit teleselskab. 

Gav 1 kr. i udbetaling, afdrager på tlf'en over 24 mdr. og så abonnement oveni. I alt 361 kr. pr. måned.

Anmeld

17. april 2014

L&V

Jeg hopper med på samsung galaxy vognen. Virkelig en lækker telefon. Ingen børnesygdomme eller noget. Den er holdbar og har et flot design. Jeg har både haft 2s og har nu 4'eren

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
StephanieJ skriver:

Jamen køber dem med afdrag igennem mit teleselskab. 

Gav 1 kr. i udbetaling, afdrager på tlf'en over 24 mdr. og så abonnement oveni. I alt 361 kr. pr. måned.

Mit " problem" er nok at jeg nu kun betaler 149 kr pr mrd i alt. Har nemlig fri forbrug. Så vil jo gerne ha en Tlf jeg ka betale kontant, så jeg ik så betale mere pr mdr. Gir det mening? Vh stine

Anmeld

17. april 2014

Moma

IPhone! Uden tvivl - jeg havde en IPhone 4S som blev stjålet sidste år, da vi var på ferie på Mallorca. Jeg valgte så at købe en Samsung 4, som jeg også er glad for. Men jeg vil have en IPhone næste gang. 

Anmeld

17. april 2014

Tanze85

HTC One... Super god mobil.. Har ingen problemer haft med den siden jeg fik den som jeg havde med min Iphone 5...

Anmeld

17. april 2014

StineW79

MyLove E skriver:

Jeg siger også glaxy
Jeg har haft min i 2 år, den har lige været lidt dum, men så fik jeg en kode af en art af en her fra og bum nu er den som ny

Ka være jeg ska kigge på sådan en så, hvis ik min iPhone arter sig ordenligt efter påske! Er ved at få fnider af den lige nu. Pisse træls at miste alle navne og numre! Hvis det er, ka du så ik lige sende dit igen, endten pr SMS, eller på fb, så jeg ka få dem skrevet ned i en blok! X

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg hopper med på samsung galaxy vognen. Virkelig en lækker telefon. Ingen børnesygdomme eller noget. Den er holdbar og har et flot design. Jeg har både haft 2s og har nu 4'eren

Hvor længe havde du 2eren, og hvorfor skiftede du? Vh stine

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Moma skriver:

IPhone! Uden tvivl - jeg havde en IPhone 4S som blev stjålet sidste år, da vi var på ferie på Mallorca. Jeg valgte så at købe en Samsung 4, som jeg også er glad for. Men jeg vil have en IPhone næste gang. 

Det er nemlig også det jeg godt ku frygte lidt, hvis jeg skiftede til et andet mærke, at jeg ville fortryde! Er jo mega glad for min mobil, er bare træt af den lige nu vh stine

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Tanze85 skriver:

HTC One... Super god mobil.. Har ingen problemer haft med den siden jeg fik den som jeg havde med min Iphone 5...

Det er nemlige lige den min kæreste har, og syntes den er så forvirrede at finde rundt i, i forhold til min iPhone. For mig ska det simpelhen være så simpelt så muligt vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.