iPhone vs?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

--Line..

StineW79 skriver:

Ka se at der er flere forskellige udgaver af den. Hvilken en har du? Vh stine

jeg mener at det er den der hedder Nokia Lumia 920.
næste mobil jeg skal have, skal være den Nokia med det gode kamera. tror det er 925 den hedder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

2babygirls

StineW79 skriver:

Kærsten har HTC, og jeg syntes bare den er total rodet at finde rundt i! Vh stine

Neeeeeeej da.... Synes den er så simpel. Fandt hurtigt ud af alt dengang jegskiftede fra stenalder Nokia til htc... Det er min 3. nu

Seriøst, giv det en chance

Anmeld

18. april 2014

Lukas&Liam<3

Har i mange år haft iPhone, og ville prøve noget nyt så købte en lg g2. Kom til at tabe den så skærmen smadrede. Fik det lavet og der var så også sket noget med mikrofonen som de ikke kunne lave. Kunne vælge mellem at få pengene tilbage eller få en ny. Fik pengene tilbage, for kan sgu ikke undværre iPhone. Kunne slet ikke vænne mig til den anden selvom jeg havde haft den i 5 måneder.

Anmeld

18. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maria&Lukas skriver:

Har i mange år haft iPhone, og ville prøve noget nyt så købte en lg g2. Kom til at tabe den så skærmen smadrede. Fik det lavet og der var så også sket noget med mikrofonen som de ikke kunne lave. Kunne vælge mellem at få pengene tilbage eller få en ny. Fik pengene tilbage, for kan sgu ikke undværre iPhone. Kunne slet ikke vænne mig til den anden selvom jeg havde haft den i 5 måneder.

Det er nemlig også lidt det jeg ku frygte, hvis jeg gik over til et andet mærke, da jeg jo endelig er rigtig glad for min iPhone. Er bare træt af at den driller! Vh stine

Anmeld

18. april 2014

Lukas&Liam<3

StineW79 skriver:

Det er nemlig også lidt det jeg ku frygte, hvis jeg gik over til et andet mærke, da jeg jo endelig er rigtig glad for min iPhone. Er bare træt af at den driller! Vh stine

Det kan jeg godt forstå.
Min gamle driller også /: batteriet går ud selvom der er strøm på, det er pisse irriterende. Men hellere det end et andet mærke håber 6'eren snart kommer. Betaler gerne af på den hver måned synes de andre også er rimelig dyre /:

Anmeld

18. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maria&Lukas skriver:

Det kan jeg godt forstå.
Min gamle driller også /: batteriet går ud selvom der er strøm på, det er pisse irriterende. Men hellere det end et andet mærke håber 6'eren snart kommer. Betaler gerne af på den hver måned synes de andre også er rimelig dyre /:

Ja tror nemlig ogå det er batariet den er gal med her, så ska ha undersøgt hva et nyt koster, hvis det er! Min søster fik 5eren for et stykke tid siden, og hun siger den er så mege feder end 4sern. Vh stine

Anmeld

18. april 2014

Lukas&Liam<3

StineW79 skriver:

Ja tror nemlig ogå det er batariet den er gal med her, så ska ha undersøgt hva et nyt koster, hvis det er! Min søster fik 5eren for et stykke tid siden, og hun siger den er så mege feder end 4sern. Vh stine

Ja. Men har altid været uheldig. Købte 3s og meget kort tid efter kom 4'eren. Ville så købe 5'eren når den kom, så kom der en 4s, så måtte jo købe den. da jeg så ville købe 6'eren kom 5s. Så nu venter jeg til der kommer en ny

Anmeld

18. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
StineW79 skriver:

Har også batarier mistænkt for at være problemet her. Eneste minus jeg oplever ved iPhone, er at den hele tiden vil opdateres, hvilket jeg sjældent får gjort, fordi det tager for lang tid. Vh stine

Jeg har lige skulle opdatere min Z1 compact og det tog MAX 2 minutter, så var det klaret. Men jeg kender godt problemet, jeg gider heller ikke sådan noget med en masse opdateringer hele tiden, det er så irriterende

Anmeld

18. april 2014

Bshizzle

Uden tvivl ville jeg holde mig til IPhone!!! 

Jeg har en Samsung Galaxy som firma mobil, men den er SÅ dum at skrive på! 

Og hvis jeg har den liggende i lommen, så er jeg sikker på jeg har ringet op til de første 10 folk eller slettet en masse 

Til trods for der er tastlås på! 

Men er super glad for min IPhone 4s.. Dog har den fået mange ridser, så skal snart ha en ny 

Anmeld

18. april 2014

Noneother

Jeg er med på Samsung galaxy. Jeg har haft 2eren og har nu s4.

Lækker telefon. - som man lige sætter til at sikkerhedskopiere en gang om ugen, så man ALDRIG mister sine numre, billeder og beskeder. Selvom den skulle gå i stykker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.