øv ikk kartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

Skouboe

Har i prøvet at "fortynde" kartoffelmosen med vand, så den minder om tynd grød i konsistens? Mange gange ligner de en der er ved at blive kvalt pga. konsistensen. Det klistrer i ganen og de har endnu ikke lært at bruge tungen til at få maden den rigtige vej. Det skal være meget tyndere end den kartoffelmos vi spiser. Mere som den babymos man kan købe på glas...

Det er iøvrigt også det der sker når man tilsætter masser at blendet gulerod, bortset fra smagen - den er mere vandig og klistrer ikke på samme måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

øøh baby??? er du gravid???

nej, jeg er tørlagt for sex ret kedeligt, men sådan er det at være single

det er min veninde som har født en lille pige for 14 dage siden, uh hvor var den lille pige kær.. min veninde har nemlig fødselsdag i dag, så hun skulle da lige forkæles..

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

nej, jeg er tørlagt for sex ret kedeligt, men sådan er det at være single

det er min veninde som har født en lille pige for 14 dage siden, uh hvor var den lille pige kær.. min veninde har nemlig fødselsdag i dag, så hun skulle da lige forkæles..

LOL mon ikke der snart dukker noget godt op

neeiiijj hvor dejligt...tillykke med hende.....ja det er bare dejligt at forkæle sine veninder en gang imellem

Anmeld

12. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

LOL mon ikke der snart dukker noget godt op

neeiiijj hvor dejligt...tillykke med hende.....ja det er bare dejligt at forkæle sine veninder en gang imellem

nemlig og det skal man jo huske..

jo måske det er da lidt at håbe, så ved jeg nemlig at jeg bliver bedre til at være hjemme hos mig selv, det er jeg nemlig ikk for tiden, keder mid dælme sådan.. hehe

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

nemlig og det skal man jo huske..

jo måske det er da lidt at håbe, så ved jeg nemlig at jeg bliver bedre til at være hjemme hos mig selv, det er jeg nemlig ikk for tiden, keder mid dælme sådan.. hehe

det kender jeg godt

i dag har jeg dog haft travlt med at pakke i kasser mv.....Daniella skal nemlig til at ha' sit eget værelse, juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

12. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

det kender jeg godt

i dag har jeg dog haft travlt med at pakke i kasser mv.....Daniella skal nemlig til at ha' sit eget værelse, juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ejh hvor lækkert.
hvor gad jeg også bar godt at have et værelse x-tra så jeg ku gå og nusse og gøre i stand til den tid hvor Astrid selv ska ha værelse... men sådan er det jo...
blir det så et rigtig prinsesse værelse?

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

ejh hvor lækkert.
hvor gad jeg også bar godt at have et værelse x-tra så jeg ku gå og nusse og gøre i stand til den tid hvor Astrid selv ska ha værelse... men sådan er det jo...
blir det så et rigtig prinsesse værelse?

hmm...altså det er faktisk kun en midlertidigt værelse, da vi skal udbygge til foråret, så det bliver ikke det vildeste prinsesseværelse endnu, men har dog bestilt nyt gulvtæppe, skal ha' malet og har købt lidt disneyprinsesse-vægdekorationer

Anmeld

12. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

hmm...altså det er faktisk kun en midlertidigt værelse, da vi skal udbygge til foråret, så det bliver ikke det vildeste prinsesseværelse endnu, men har dog bestilt nyt gulvtæppe, skal ha' malet og har købt lidt disneyprinsesse-vægdekorationer

nåh nåh, der da nok nogen der rigtig kan

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

nåh nåh, der da nok nogen der rigtig kan

hihi jep jep

Anmeld

12. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

hihi jep jep

thihi det nu dejligt, når der sker eller skal ske noget nyt..
hvordan går det med dagpleje?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.