øv ikk kartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

koger 1 kartoffel, moser den med gaffel m. smør og mælk, og så blir det blendet.. hu er ved at brække sig hver gang og jeg sidder og får så ondt a hende..

jamen det er også guleroden der gør det....så i med masser af gulerod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

jamen det er også guleroden der gør det....så i med masser af gulerod

det kommer der i aften
hun smagte lidt a min kogte gulerod i aftes, "mums mor, mer a det"

Anmeld

10. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

det kommer der i aften
hun smagte lidt a min kogte gulerod i aftes, "mums mor, mer a det"

lige præcis....bare vent, det skal nok blive et hit

Anmeld

10. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

lige præcis....bare vent, det skal nok blive et hit

det håber jeg, ellers ved jeg ikk hva jeg ska gøre, elsker selv kertofler og efter min mening kan man ikk leve uden

Anmeld

10. august 2009

Lusi

Da min storesøster var lille ville hun heller ik under nogle omstændigheder spise kartofler, så min mor brugte også gulerødder, ærter og alverdens andre ting.
Hun brugte også bare mest gulerod. f.eks og begyndte så stille og roligt at tage mere og mere kartoffel i.
Til sidst lugtede hun dog lunten og ville ikke spise det mere, før der kom mere gulerod i..
Men prøv dig frem!

Anmeld

10. august 2009

Mira0911

Julie hader kartofler... Jeg blander lidt med i hendes grød - eneste måde jeg kan få hende til at spise det...

Anmeld

10. august 2009

Misjelle

Astrids-mor skriver:

mme, er det modermælks erstatning?
er det så flydende mælk, eller pulveret- hvis det er pulveret hvordan gør du så?
jeg må prøve mig lidt frem, for der er godt nok mange råd dejligt at nogen vil hjælpe, og ikke bar tænker på sig selv.

Jep mme er modermælkserstatning . Jeg bruger flydende mme, det er bare lidt nemmere end at stå og blande det med pulveret, når man står og kokkerere til de små . Jeg tager 2 kartofler og 2 små gulerødder koger dem og moser med en gaffel efter at have hældt vandet fra. Så tager jeg elpiskeren, og pisker det jævnt med mme. I starten brugte jeg det meste af en brik for at gøre det mere spiseligt for Linus, men nu ryger der bare en lille slat i. Synes det kunne være et forsøg værd for jer.

knus Michelle

Anmeld

10. august 2009

mariamiss6

Ellers så giv hende ris i stedet for, i en periode, og prøv så kartoflerne igen en senere....

Anmeld

11. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Tanja.. skriver:

Din lille datter må slet ikke få alm ko mælk endnu   Jeg laver det også med flydende moder mælks erst . til min 4 mdr søn .. Smør må de heller ikke få mere så der skal tilsættes lidt olie i stedet   Jeg blender det også med kogte gulerødder ,, Det ryger ikke hurtigt ned men det kommer ned ,, Langtsomt

4 mdr og de må få skjult mælk (komælk) 8 mdr og de må få drikke komælk..

Anmeld

11. august 2009

Camilla_a

Loke ville slet heller ikke ha karfofler, men så prøvede jeg at blande dem med sweet potato og så ÅD han hellers bare det hele  De er super sunde, læste i et helse blad at de er en af de sundeste grønsager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.