Hvordan har I det med 2. gangs bryllupper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Marts<3 skriver:

Jeg forstår dig ikke. Hvorfor skulle hun dæmpe hendes lykke 2. gang?

Hvis hun har følelsen af, at hun gifter sig med hendes livs kærlighed, så vil jeg også gå all in.

Man ved ikke hvad livet bringer en, derfor er jeg fortaler for at gi den fuld gas.

Hvis man fik et barn mere med en anden, skal man så også dæmpe sig fordi man har gjort det før?

Du skulle haft sagt fra, så ikke du sidder og blir bitter på det hele. Samt sammenligner hvad du selv ville haft gjort. Fordi det er ikke dit valg eller beslutning...

Tror ikke det handler om at hun skal giftes igen, med en ny mand. Men at hun skal giftes for anden gang med SAMME mand og oveni købet også giftede sig a 2 omgange med første mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

BinaMor

det vil jeg sende en pytmand efter...

og udnytte fest og god mad

Anmeld

13. april 2014

Marts<3

Mor11 skriver:

Tror ikke det handler om at hun skal giftes igen, med en ny mand. Men at hun skal giftes for anden gang med SAMME mand og oveni købet også giftede sig a 2 omgange med første mand.

Hun svare på side. 1, det det er med en ny mand. Men at begge gange har været først på rådhuset og derefter kirke.

Anmeld

13. april 2014

os2

Jeg tænker som "marts<3" siger

må man så heller ikke være lykkelig hvis man får barn med mand nr 2. 

Synes også du skulle sige fra hvis det bliver for meget med at arrangere igen - der er vel nogen veninder der kan tage over istedet ?

At man bliver gift 2 gang (altså med en ny mand) er man jo ikke altid helt herre over selv. Måske har man været ung da man giftede sig første gang eller også har man bare ikke været 2 for at kæmpe for at holde liv i ægteskabet. 

Håber i får et godt bryllup 

Anmeld

13. april 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Det er en ny mand.

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Marts<3 skriver:

Hun svare på side. 1, det det er med en ny mand. Men at begge gange har været først på rådhuset og derefter kirke.

Ja præcis, hvis hun var blevet gift med mand1, blev skilt  og så skulle giftes med mand2, så tror jeg ikke ts ville have disse "issues" omkring det, for selfølgelig kan man komme ud i at blive skilt og finde en ny. Men at gifte sig 2 gange med SAMME mand, blive skilt og så igen blive gift 2 gange med en ny. Det er da lidt sådan, hmmmm. Hvis hun nu havde "nøjedes" med 1 bryllup med mand2, var det jo ikk et problem.

Anmeld

13. april 2014

TNBC

Anonym skriver:

Første gang var hun gravid. Derfor af to omgange. Denne gang ved jeg faktisk ikke hvorfor, men det havde de besluttet. 

Jeg er den nærmeste, og derfor "får"/tager jeg opgaverne. Vil jo heller ikke have, at der skal mangle noget, eller hun bliver skuffet. Det er vist desværre lidt for sent at være ærlig og sige det er for meget, men jo det burde jeg nok 

Ja men i min verden kan man ikke blive sur over at hun bliver gift for anden gang. Men jeg synes dog det er meget med både rådhus og kirke.

Du er bare nød til at bide det i dig, for det er sådan de har bestemt sig.. og så håb det er sidste gang.

Anmeld

13. april 2014

Oenskei2015

Ift at gå på rådhus først og kirke senere er det det, som manden og jeg overvejer. Der er dog ingen som skal vide det med rådhus, da det er for et barns skyld, så det bliver bedste stillet. Men det er uden ring og kun for papirarbejdet. Senere skal kirkebryllup til for at gøre det for hinanden og VORES kærlighed :-) 

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Det er en ny mand.

Haha, ja, det skriver jeg også men med mand1 blev hun gift først på rådhus og så i kirke. Blev skilt, fandt mand2 og blev gift på rådhus og så nu i kirke. Hvis nu hun bare blev gift med mand2 den ene gang, ville det nok ikk være et issue. men at blive gift 2 gange med begge mænd, ville jeg altså også have svært ved at blive ved at huje over  

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja men i min verden kan man ikke blive sur over at hun bliver gift for anden gang. Men jeg synes dog det er meget med både rådhus og kirke.

Du er bare nød til at bide det i dig, for det er sådan de har bestemt sig.. og så håb det er sidste gang.

Så stop dog med at sige at jeg er sur ... Det har jeg på intet tidspunkt nævnt, og skrev det Også i mit sidste svar til dig. Jeg har svært ved at begejstres denne gang - fordi det er ny mand og fordi det er 4. Gang jeg står med de ting der følger med. 

Jeg vælger at håbe det er sidste gang, og så er den ikke længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.