Annie Bjødstrup Larsen skriver:
Jeg har stemt 1. og det har jeg fordi han ligeså godt kan lære først som sidst, at visse ting er obligatoriske, der er ikke noget valg -nu går han i skole og så er der altså ting som SKAL laves og det er ikke til diskussion 
Men hvis du virkelig føler så stærkt for det som du skriver, synes jeg ikke der er noget i vejen for, at du tager en venlig snak med klasselæren om hvor vidt det var tid til lidt forandring/nytænkning 
Men altså de tegninger dér, de skal laves og der skal mor ikke komme og redde ham 
Mvh Annie som har en datter som også starter i skole i morgen (ihh hvor spændende!)
Jeg kan love dig for at det her ikke bliver første gang at jeg går imod strømmen og lader mit barns argumenter veje tungere end "sådan har det altid været"...jeg kommer aldrig til at sige at sådan er det bare og det kan de lige så godt lære..HVORFOR?? det der giver mening, som er lektier er selvfølgelig noget der skal laves...men hvordan og hvornår, det er jeg altså en del af også og der vejer mit ord tungest.
Tegningen er farvelagt, men ikke med tvang, ejheller med ihhh og åhh, så hyggeligt det er...der blev lagt en slagplan mellem Bertram og mig og hans storebror...jeg blev givet den svære giraf efter at pletterne var tegnet og resten klarede drengene...og de hyggede sig og var virkelig effektive og bagefter blev vi enige om at Birgitte bliver glad...selvom begge drenge syntes det var det værste børnehave arbejde-griner- man har vel store børn.
For mig handler det ikke om denne ene gang, men om signalet til mit barn og der giver jeg dem ret i det var åndsvagt, men vi talte også om alt det bøvl hvis ikke den var lavet-smiler-
Knus Eva..
Anmeld