Sad lige og kom til at tænke på hvad jeres børn siger?
Endnu engang er jeg helt uventet blevet spurgt af en jeg talte med om mine børn kaldte mig Eva...øhh, ja, det kan du jo høre...

"Nååhhhhh", siger folk så og ser helt mærkelige ud...og så kommer det så..."HVORFOR???" jamen det er vel fordi jeg hedder det måske...hmm...logik eller??
"Jamen, det er da mærkeligt?"....?? næ, er det....så må jeg citere min ældste søn da han som 5 årig begyndte at sige Eva og Rasmus istedet for mor og far..."jamen, I kalder jo heller ikke mig søn..." og nej, det gør vi ikke.
Det sidste folk så spørger om, er om jeg ikke er KED af at de ikke siger mor?? Øhh, ked....næ, hvorfor....kærligheden og vores tilhørsforhold er vel ikke hægtet fast på vores familiemæssige relation af navn, men er vel dybere begrundet eller?? Om de kaldte mig noget tredje, det har jo ingen betydning overhoved og det undrer mig at andre mennesker går så højt op i det.
Næste gang vil jeg sige at det er noget jeg har bedt dem om så jeg ikke virker så gammel og bedre kan score-griner
Nå, men min den store har nu i 7 år kaldt mig ved fornavn, den mellemste har sagt det et halvt år og den lille siger mor, endnu...men det stopper nok også præcis som med de andre og det synes jeg er super....det er deres valg og ikke mit...og så slipper jeg for at høre på unger der skriger på moooooaaaaarrrrr...-griner.
Hvad siger Jeres og har I tænkt over om de må sige det ene eller det andet...hvem bestemmer det??og hvad kaldte I jeres forældre?
Jeg kaldte mine mor og far og gør det stadig, så mine børn lyder en smule mere voksne på det område-griner- de kalder dog bedsterne ved titler og ikke navne..
Knus Eva.
Anmeld