Anonym skriver:
Nu bor jeg i en lille by og det er den samme dame der sidder med det altid og ved det udemærket godt.. Det er desværre bare generalt en rigtig uprofessionel dagpleje vi har i vores by..
Tænker bare det er ret udbredt et udtryk efterhånden og som folk der arbejder med børn bør kende eller i det mindste undersøge når man bliver konfronteret med det men det er desværre ikke tilfældet
Ok, nu ved jeg jo ikke hvordan det fungerer hos jer, men selvom vi bor i en meget lille by, gælder dagplejen jo for en hel kommune, så der er ikke kun én der sidder med det, men et kontor med flere ansatte som dækker hele kommunen, og det kan jo være svært for dem alle at have styr på alle børn i hele kommunen...
For mit vedkommende er det ikke et problem at sige til kontoret når de ringer, at vi skal have en bestemt gæstepleje, det ville være et større problem hvis det var at den faste dagpleje ikke ville tage hensyn... Men det gør hun heldigvis og har de alle gjort (han har haft tre forskellige desværre pga sygdom og opsigelser)...
Men nu er jeres situation jo heller ikke dagplejen mere, men børnehaven, og jeg har en fornemmelse af at de er bedre generelt til at tage de hensyn... Det er jo samme sted og samme pædagoger hver dag - også ved sygdom, og de kender jo barnet bedre end et dagpleje kontor som ikke har nogen kontakt med barnet generelt...
Anmeld