Børnefødselsdag i hjem med kamphund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

JemKem

MaleneG skriver:

Egentlig har jeg svaret at jeg bare ville sende ungen af sted, men alligevel er jeg nok lidt dobbelmoralsk, for det ville nok komme helt an på hvilke mennesker mit barn skulle ud til.
Hvis jeg ikke følte forældrene havde styr på tingene, virkede fornuftige mm. så nej så kunne jeg ikke drømme om at sende ungen afsted om der var hund eller ej.
Men ellers så jo, så skal en sød lille vuffer ikke forhindre barnet i at have en ellers hyggelig dag med andre børn

Sådan har jeg det også. Jeg ville ikke tænke på om det var en muskelhund eller om det var en labrador. Jeg ville tænke på forældrene og hvordan de generelt er. Men som en anden påpeger, så er det jo ikke alle børn som ved hvordan man omgås hunde og dyr. Jeg ville da også, hvis vi havde børnefødselsdag med masser af unger og vi havde Rico, lukke Rico ud i haven. Han elsker børn, men ikke alle børn forstår, at hvis han går, så vil han være i fred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

millesofie

mit barn skal aldrig hjem til nogle der har muskelhunde
jeg synes de burte forbydes
jeg er ikke glad for nogle hunde (ikke at de ikke ser søde ud) men det er et flokdyr og det har mange konsekvenser de beskytter deres flok og deres syns punkter er anderledels for hvad der truer deres flok end vores
jeg synes alle hunde er farlige men jeg giver mange ret i at der næsten aldrig sker noget, men det skal bare ikke være mit barn der er untagelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.