Børnefødselsdag i hjem med kamphund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Muffinmus

Jeg ville sikre mig hunden var væk fra ungerne...
Og nej det er ikke det dabbet handler om, men problemet er jo netop med de hunde at de bliver gak i låget fra sekund til sekund. Familie hund eller ej.
Så ja, mit barn må gerne komme, men hunden skal ikke være der. Adnre hunde bør i øvrigt måske også pakkes lidt væk, for mange børn stresser alle hunde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Henriette72

Mebach skriver:

ALDRIG I LIVET!
Kun hvis jeg var blevet LOVET højt og helligt at kræet var blevet losset ned i kælderen, og at den ikke ville se dagens lys, før EFTER fødselsdagen var slut!

Ja det har jeg også stemt. Jeg stoler ikke på dem uanset race, for når 10-15 børn på 7-8 år render rundt og leger, så er der ingen der kan forudse en hunds reaktioner uanset hvor sød og god den er...

Anmeld

10. august 2009

tumle81

Eva skriver:

Det er da fint, men jeg har bare ikke startet en debat om hvad man mener om hunde kontra kamphunde, men det synes jeg da du skal starte.
Personligt mener jeg generelt mere en del om de mennesker der anskaffer sig disse hunde end om selve hunden.

Må jeg spoørge hvad du helt præcist mener om de mennesker som anskaffer sig en muskel hund???

Mener du seriøst at man kan skære dem alle over med en kam???

Kathrina

Anmeld

10. august 2009

Sabina & Simone

Jeg har stemt ja til at sende mit barn afsted...
For hvis nu den hund var så farlig, så ville forældrene nok slet ikke have den i nærheden af deres egne børn...
Synes det med de hunde er blæst op... Det er jo for det meste ejerne der er skyld i hvordan hunden er... Alle hunde kan gå amok eller bide... Sidder og tænker at jeg ville foretrække en muskelhund frem for en labrador eller golden retriewer for de er sq de hunde der har bidt allerflest...

Bare lidt tanker herfra... Var ikke for at ændre emnet...

Sabina -som ikke mener at det er hundens skyld at den har det rygte...

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Naannaa87 skriver:

Hvad med at stoppe med at kalde det en KAMPhund?
Med mindre at ejerne har opdraget hunden til kamp så er det ikke en kamphund, men derimod en muskelhund!!!!!!

En muskelhund med en ordenlig opdragelse, er nogle af de kærligste familiehunde man kan få.
Jeg bliver fandme så harm over folks fucking fordomme.. 

De uheld der har været på det sidste, har noget at gøre med at det er de forkerte der har haft hundene, hvilket et møg irriterende for os som faktisk kan finde ud af at opdrage og håndtere racen..

DU???
Jeg tænkte lige på om du egentlig behøver bande for at give din mening til kende?

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Sabina84 skriver:

Jeg har stemt ja til at sende mit barn afsted...
For hvis nu den hund var så farlig, så ville forældrene nok slet ikke have den i nærheden af deres egne børn...
Synes det med de hunde er blæst op... Det er jo for det meste ejerne der er skyld i hvordan hunden er... Alle hunde kan gå amok eller bide... Sidder og tænker at jeg ville foretrække en muskelhund frem for en labrador eller golden retriewer for de er sq de hunde der har bidt allerflest...

Bare lidt tanker herfra... Var ikke for at ændre emnet...

Sabina -som ikke mener at det er hundens skyld at den har det rygte...

Eh, jeg tænker lige...
Ville DU helst selv bides af:
1: En muskelhund
eller
2: En Golden?

Hvilken hund tror du slipper sit bid først?

Tror du ikke helt ærligt folk er bange for kamphunden, fordi at når den først har bidt sig fast, så slipper den ikke igen?

Blot lidt tanker herfra!

Anmeld

10. august 2009

Ni-ko-li-ne

Mebach skriver:

Eh, jeg tænker lige...
eller

Tror du ikke helt ærligt folk er bange for kamphunden, fordi at når den først har bidt sig fast, så slipper den ikke igen?

Blot lidt tanker herfra!

bare lige for at være helt enige.... så mener du ikke at de låser deres bid vel?

Anmeld

10. august 2009

Na-Wi

Mebach skriver:

DU???
Jeg tænkte lige på om du egentlig behøver bande for at give din mening til kende?

Ja det gør jeg..
Jeg bander altid når folk irritere mig..

Nanna 27+6

Anmeld

10. august 2009

Sabina & Simone

Mebach skriver:

Eh, jeg tænker lige...
eller

Blot lidt tanker herfra!

Nu var det jo ikke lige det jeg snakkede om... Men hvilken hund der har bidt flest mennesker...
Hvis hunden er ordenligt opdraget ordenligt, så burde den slet ikke bide... Og holder på at hvis en familiehund bider, så er der en grund til det.
Er da helt enig i at de hunde som bliver opdraget som kamphunde burde forbydes, men en stor del af de hunde som kaldes muskelhunde er jo også familiehunde. Og i dette tilfælde (Evas spørgsmål) er hunden jo ikke en kamphund men er familiehund.

Anmeld

10. august 2009

pipsen

Sikke folk er oppe at køre over hunde pt. Vi har en lillebitte gadekryds og det kunne ikke falde mig ind at have den løs til en børnefødselsdag, selv om den aldrig har bidt nogen. Mange børn forstår ikke dyr og kan provokere/skræmme hunde ret så kraftigt og med så mange børn løs i hjemmet, vil det være umuligt at styre synes jeg. Så uanset race, ville jeg kraftigt anmode om, at hunden ikke var løs sammen med børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.