Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

Vintergækken

Anonym skriver:

det jo dejligt kunne være det var en god ide og få den
gjorde det ondt på dig og få den sat op

Jeg synes det var lidt ubehageligt, men det var jo lyn hurtigt overstået. Synes i hvert fald ikke det gjorde ondt.

havde dog lidt ondt bagefter altså som mens smerter, dette var dog kun lige et par timer efter.

så det er i hvert fald ikke noget man skal være nervøs for 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Skouboe

Anonym skriver:

skønt
gjorde det ondt da du fik sat den op?

Ja, lidt, men ikke så slemt som jeg troede. Min læge fortalte at årsagen til at det på nogen gør ondt, er fordi det kan fremprovokere en ve.

Jeg synes at det nappede lidt og det var ikke rart, men jeg havde ikke mange smerter resten af dagen, så det var ok. De første par dage følte jeg at jeg kunne mærke den og at den sad for langt nede, men ifølge lægen var det også ganske normalt og det gik da også over i løbet af en uges tid.

Anmeld

10. april 2014

mortilnoahogmelina

Og jeg er så en af de mega uheldige hvor det gjorder sindsyg ondt at få lagt . Jeg har to fødsler bag mig og en kegleoperation , efter en sådan operation og efter mit forløb med det er blevet syget adskillige gange og mange sting for at stoppe blødning så det er grunden til det gjorder så ondt på mig .
Normalt siger de det ikke gør besynderligt ondt at få den lagt .
Jeg har fået min af hospitalet . Grundet blødning og jeg ikke må indtage nogen former for p piller mini piller eller noget andet . Grundet blodpropper .

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

forår skriver:

Jeg har haft min siden juli 2013, og jeg er ikke helt så gode venner med min, som de andre i tråden. Jeg pletbløder mere end jeg har pletfrie dage, hvis du forstår.. Så indtil nu har det været træls... Men jeg håber stadig at det skal blive anderledes...

Det var også det jeg sådan havde læst mig frem til. Og det jo også nederen og pletbløde hele tiden

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

Vintergækken skriver:

Jeg synes det var lidt ubehageligt, men det var jo lyn hurtigt overstået. Synes i hvert fald ikke det gjorde ondt.

havde dog lidt ondt bagefter altså som mens smerter, dette var dog kun lige et par timer efter.

så det er i hvert fald ikke noget man skal være nervøs for 

Ja så er der intet og være nervøs for. Havde bare en veninde hun havde rigtig mange smerter. Men ved ikke hvilke spiral det var hun fik men hun havde heller aldrig født

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Ja, lidt, men ikke så slemt som jeg troede. Min læge fortalte at årsagen til at det på nogen gør ondt, er fordi det kan fremprovokere en ve.

Jeg synes at det nappede lidt og det var ikke rart, men jeg havde ikke mange smerter resten af dagen, så det var ok. De første par dage følte jeg at jeg kunne mærke den og at den sad for langt nede, men ifølge lægen var det også ganske normalt og det gik da også over i løbet af en uges tid.

Ja det lyder jo ikke slemt.

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Og jeg er så en af de mega uheldige hvor det gjorder sindsyg ondt at få lagt . Jeg har to fødsler bag mig og en kegleoperation , efter en sådan operation og efter mit forløb med det er blevet syget adskillige gange og mange sting for at stoppe blødning så det er grunden til det gjorder så ondt på mig .
Normalt siger de det ikke gør besynderligt ondt at få den lagt .
Jeg har fået min af hospitalet . Grundet blødning og jeg ikke må indtage nogen former for p piller mini piller eller noget andet . Grundet blodpropper .

Ja det tror jeg da også er grunden til det har gjort ondt på dig.

Anmeld

11. april 2014

Skouboe

Anonym skriver:

Det var også det jeg sådan havde læst mig frem til. Og det jo også nederen og pletbløde hele tiden

Sådan var mit første halve års tid, og så stoppede det langsomt - jeg håber dit stopper snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.