Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
37 svar
4 synes godt om
8. april 2014

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaring med hormonspiral?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

Det er sådan et dejligt konkret spørgsmål du stiller her.. Det giver virkelig mulighed for at give et godt konkret svar du virkelig kan bruge. Her kommer det:

Ja!

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det er sådan et dejligt konkret spørgsmål du stiller her.. Det giver virkelig mulighed for at give et godt konkret svar du virkelig kan bruge. Her kommer det:

Ja!

Jaja fik skrevet det lidt hurtigt.
Er det godt eller skidt havde du nogen bivirkninger.

Anmeld

9. april 2014

Skouboe

Jeg har og jeg elsker den. Det tog os ½ års tid at blive gode venner, men nu er vi best buddies. Den passer sit arbejde og lader mig være i fred - jeg har fx ikke haft mens i over 2 år.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg har og jeg elsker den. Det tog os ½ års tid at blive gode venner, men nu er vi best buddies. Den passer sit arbejde og lader mig være i fred - jeg har fx ikke haft mens i over 2 år.

Hvordan tog det et halvt år og blive gode venner?

Anmeld

9. april 2014

mortilnoahogmelina

Ja jeg har os

Jeg er glad for den indtil videre . Det er kun 14 dage siden jeg fik den lagt .
Men jeg har ingen problemet . Jeg plet bløder dog lidt i tide og utide en normal bivirkning

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Ja jeg har os

Jeg er glad for den indtil videre . Det er kun 14 dage siden jeg fik den lagt .
Men jeg har ingen problemet . Jeg plet bløder dog lidt i tide og utide en normal bivirkning

Det jo ikke så slemt. Overvejer den meget da p pillerne påvirker mit humør og at jeg ikke kan tage den samme tid hver dag

Anmeld

9. april 2014

ano14316

Jeg havde ingen bivirkninger ud over den alm. Pletblødningsperiode... Var super glad for den og vil klart anbefale det... Du vil ikke opleve at den påvirker dit humør, da den kun udskiller genstagen og kun i eget små mængder da det virker lokalt..
Andre hormon præventioner virker ved også at holde et unaturligt højt østrogen niveau og derfor udebliver ægløsning og man har ikke sin alm cyklus..

Og som bonus. Så forsvinder virkningen så snart spiralen er ude...

Anmeld

9. april 2014

Skouboe

Anonym skriver:

Hvordan tog det et halvt år og blive gode venner?

Jeg pletblødte i tide og utide det første halve år, det var lidt irriterende, men ganske normalt. Derefter stoppede min mens helt og nu har jeg kun lidt murren indimellem.

Anmeld

9. april 2014

Vintergækken

Anonym skriver:

Jeg har haft min i et år og jeg er super glad for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.