Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg havde ingen bivirkninger ud over den alm. Pletblødningsperiode... Var super glad for den og vil klart anbefale det... Du vil ikke opleve at den påvirker dit humør, da den kun udskiller genstagen og kun i eget små mængder da det virker lokalt..
Andre hormon præventioner virker ved også at holde et unaturligt højt østrogen niveau og derfor udebliver ægløsning og man har ikke sin alm cyklus..

Og som bonus. Så forsvinder virkningen så snart spiralen er ude...

det er jo kun positivt så,
kan da være man så skal have den,
gøre den ondt og få sat op, når man har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg pletblødte i tide og utide det første halve år, det var lidt irriterende, men ganske normalt. Derefter stoppede min mens helt og nu har jeg kun lidt murren indimellem.

skønt
gjorde det ondt da du fik sat den op?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Vintergækken skriver:

Jeg har haft min i et år og jeg er super glad for den 

det jo dejligt kunne være det var en god ide og få den
gjorde det ondt på dig og få den sat op

Anmeld

9. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

det er jo kun positivt så,
kan da være man så skal have den,
gøre den ondt og få sat op, når man har født

Nej slet ikke...

Jeg blev helt forskrækket da min gynækolog sagde at jeg godt kunne hoppe ned... Troede der var nået galt eller at jeg var gravid siden han ikke havde lagt den... Men det havde han så hehe...

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Nej slet ikke...

Jeg blev helt forskrækket da min gynækolog sagde at jeg godt kunne hoppe ned... Troede der var nået galt eller at jeg var gravid siden han ikke havde lagt den... Men det havde han så hehe...

jamen jeg må da snakke med min læge om det så.. kan da kun hører det er positive ting

Anmeld

9. april 2014

Laulund87

Jeg har haft min siden januar og var noget træt af den i starten fordi jeg blødte en del. Nu har jeg ikke blødt i en måned og håber det var det.

Ellers er jeg rigtig glad for den. Det er så nemt og efter at have taget p-piller i maaaange år, er det ren luksus.

Min læge sagde det var normalt at få lidt menssmerter og jeg skulle måske ind og have klippet lidt af snorene af, men jeg har intet mærket til den. Så skønt!

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg har haft min siden januar og var noget træt af den i starten fordi jeg blødte en del. Nu har jeg ikke blødt i en måned og håber det var det.

Ellers er jeg rigtig glad for den. Det er så nemt og efter at have taget p-piller i maaaange år, er det ren luksus.

Min læge sagde det var normalt at få lidt menssmerter og jeg skulle måske ind og have klippet lidt af snorene af, men jeg har intet mærket til den. Så skønt!

dejligt. jeg må da bestille tid til lægen så

Anmeld

9. april 2014

Laulund87

Anonym skriver:

dejligt. jeg må da bestille tid til lægen så

Husk at den er ret dyr, men du kan søge tilskud

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Husk at den er ret dyr, men du kan søge tilskud

hvor meget koster den sådan ca?
har læst på netdokter den koster 1250kr.

Anmeld

9. april 2014

Laulund87

Anonym skriver:

hvor meget koster den sådan ca?
har læst på netdokter den koster 1250kr.

Jeg kom af med 1200 kr selv med tilskud. Men det var fordi lægen skulle have 200 kr for at søge tilskuddet og det gav 200 kr der, så det gik lige op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.