Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg kom af med 1200 kr selv med tilskud. Men det var fordi lægen skulle have 200 kr for at søge tilskuddet og det gav 200 kr der, så det gik lige op.

skal man ikke være medlem af danmark for at kunne søge om tilskud til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Laulund87

Anonym skriver:

Nej for det er jeg ikke

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Nej for det er jeg ikke

så må jeg lige under søge det

Anmeld

9. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hvis man er medlem af Danmark får man tilskud til egenbetalingen altså til de 1000 kr. Men man skal have en medicinsk årsag til at få tilskud...

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvis man er medlem af Danmark får man tilskud til egenbetalingen altså til de 1000 kr. Men man skal have en medicinsk årsag til at få tilskud...

ja det har jeg nok ikke

Anmeld

9. april 2014

lineog4

Jeg er yderst tilfreds med min, gik fra kobberspiral hvor jeg blødte i 10 dage og enormt kraftigt så jeg de 5 af dagene måtte bruge natbord og skifte hver 2. Time. Til nu hvor jeg ikke har haft mens i snart halvanden år, får lidt pletblødning og lyst til sødt så det passer med tidspunktet. 

Anmeld

9. april 2014

Muhmi

Tillader mig lige at stille et spørsgmål i din tråd, ts...

Er der nogen der har oplevet at have ondt når man dyrker sex efter de har fået spiral? Altså sådan omme ved væggen når manden støder?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tillader mig lige at stille et spørsgmål i din tråd, ts...

Er der nogen der har oplevet at have ondt når man dyrker sex efter de har fået spiral? Altså sådan omme ved væggen når manden støder?

Det er helt iorden kunne da også være rart at vide

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg er yderst tilfreds med min, gik fra kobberspiral hvor jeg blødte i 10 dage og enormt kraftigt så jeg de 5 af dagene måtte bruge natbord og skifte hver 2. Time. Til nu hvor jeg ikke har haft mens i snart halvanden år, får lidt pletblødning og lyst til sødt så det passer med tidspunktet. 

Skønt. Jeg må ringe til lægen imorgen.

Anmeld

9. april 2014

forår

Jeg har haft min siden juli 2013, og jeg er ikke helt så gode venner med min, som de andre i tråden. Jeg pletbløder mere end jeg har pletfrie dage, hvis du forstår.. Så indtil nu har det været træls... Men jeg håber stadig at det skal blive anderledes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.