Har I en Ipad/tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

B&J

Jep vi har en IPad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Carina:-)

2 ipads som er til de mellemste brn der ikke har en bærbar,

Anmeld

8. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har 1 Ipad og 1 Ipad mini. Vil helt klart anbefale Ipad mini til børn.

Grunden til, at vi har 2 er, at vi har købt en selv og jeg kort efter fik en af mit arbejde. Det er hovedsaglig børnene som bruger dem til, at spille på

Jeg kan kun anbefale Ipad contra alle andre

Anmeld

8. april 2014

Karina84

Høhø en ipad er også en tablet 

Men ja, herhjemme har vi en samsung tablet, som det mest er vores søn der bruger 

Anmeld

8. april 2014

LJMNA

Vores børn har en tablet og vi har en iPad, dog har vi snakket om at købe ny så ungerne ogs får en iPad, for de er efter min mening bare bedre

Anmeld

8. april 2014

lineog4

Jeg har en fra arbejdet. Og før jeg vidste vi fik det havde vi købt en fordi jeg synes der er en masse gode læringsapp som våde mine børn kunne bruge, men som jeg også syntes jeg burde kende til som lærer (blandt andet skulle en af mine elever bruge de apps til læsning og skulle jo så gerne vide hvordan man brugte dem).

Anmeld

8. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har ikke en tablet, men kunne rigtig tænke mig en til når jeg starter på studie igen når jeg er færdig med barsel

Anmeld

8. april 2014

Clisolka

Nope! Ingen af delene her - endnu... Det må vente til jeg ikke er på barselsdagpenge længere 

Anmeld

8. april 2014

Isabella_mor

Karina84 skriver:

Men ja, herhjemme har vi en samsung tablet, som det mest er vores søn der bruger 

I min verden tænkte jeg at flest mennesker har en Ipad. Og alle de andre mærker beskrives som tablets

Anmeld

8. april 2014

Isabella_mor

Karina84 skriver:

I min verden tænkte jeg at flest mennesker har en Ipad. Og alle de andre mærker beskrives som tablets

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.