Har I en Ipad/tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

Stumpen

Jeg har en ipad og tøserne har deres egen tablet (samsung)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Bertris

Vi har iPad. Bruger den sjældent, mest til stemning musik eller musik generelt som vi streamer over vores multimediecenter (apple tv2)
eller bruger jeg den i ny og næ til at tjekke facebook og læse bøger, men i forhold til hvad den har kostet bruger vi den MEGET lidt

Anmeld

7. april 2014

Trekløver(:

Herhjemme har vi Ipad

Anmeld

7. april 2014

MissTas

Isabella_mor skriver:

Ja. Nu vil jeg altså se om jeg har ret i at næsten ALLE familier har en Ipad/tablet. 

Vi har ikke nogen. Men jeg overvejer det da lidt  

Vi har ikke nogen og synes ikke vi savner en Har ofte set/hørt familier bruge den helt forkert til deres børn, så er lidt modstander af at småbørn skal ha en tablet.. Endda flere undersøgelser der har vist at det hæmmer barnets hjerne i at udvikle sig optimalt..

Ikke sagt at den ikke kan være god i nogle situationer, men herhjemme savner vi den ikke

Anmeld

7. april 2014

Timmner

Isabella_mor skriver:

Ja. Nu vil jeg altså se om jeg har ret i at næsten ALLE familier har en Ipad/tablet. 

Vi har ikke nogen. Men jeg overvejer det da lidt  

Ja har iPad

Anmeld

7. april 2014

Valle81

Har stemt blank da vi har haft iPad, men den blev smadret, og vi har ikke købt ny.
:-)

Anmeld

7. april 2014

Chris86

En gammel latterlig/uduelig tablet der aldrig bruges..
Og så har vores datter en børnetablet..

Anmeld

7. april 2014

Chris86

MissTas skriver:

Vi har ikke nogen og synes ikke vi savner en Har ofte set/hørt familier bruge den helt forkert til deres børn, så er lidt modstander af at småbørn skal ha en tablet.. Endda flere undersøgelser der har vist at det hæmmer barnets hjerne i at udvikle sig optimalt..

Ikke sagt at den ikke kan være god i nogle situationer, men herhjemme savner vi den ikke

Er det nye undersøgelser? For så forstår jeg ikke at du bruger dem i stor stil i børnehaver osv.

Anmeld

7. april 2014

Nea85

Vi har en iPad, og jeg har brugt den hver dag, siden min bærbare gik i stykker. Før det brugte jeg den ikke rigtig.
Jeg er lidt træt af, at man ikke kan installere java, men ellers er jeg rigtig glad for den.

Vi bruger den egentlig alle tre hver dag

Anmeld

7. april 2014

Zicla

Vi har en tablet, men den bliver ikke brugt da den ikke duer mere.

Vi overvejer at købe en samsung tablet meget snart....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.