Har I en Ipad/tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

MissTas

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Der skal man nok lige huske kildekritik for der er masser af forskning der viser at det faktisk kan være rigtig lærerigt..

Vi har en Asus og er super glade for den, den bliver brugt MANGE gange om dagen.. Den er min kogebog, mit anlæg, min tv guide, min avis osv osv. Vi snakker om at vores datter måske ska ha sin egen nu hvor hun bliver 3 år. Både til at spille på men os til brug i bilen i stedet for de der små tv skærm banditter

siger heller ikke den ikke kan være god i nogle situationer, alt med måde jo sådan er det også med mange andre ting. men har bare tit oplevet hvor de er blevet brugt i situationer hvor barnet er ked, ikke vil spise eller lign, hvilket jeg synes er forkert i sådan situationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

lille-fisen

Storelsker min iPad - den er så let at bruge og have med i tasken

Anmeld

10. april 2014

L&V

MissTas skriver:

siger heller ikke den ikke kan være god i nogle situationer, alt med måde jo sådan er det også med mange andre ting. men har bare tit oplevet hvor de er blevet brugt i situationer hvor barnet er ked, ikke vil spise eller lign, hvilket jeg synes er forkert i sådan situationer

Det var nu os mest lige den med de undersøgelser jeg hæftede mig ved..

Anmeld

10. april 2014

MorDk

Tablet (Samsung Galaxy Tab2 10.1)

Anmeld

10. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissTas skriver:

Vi har ikke nogen og synes ikke vi savner en Har ofte set/hørt familier bruge den helt forkert til deres børn, så er lidt modstander af at småbørn skal ha en tablet.. Endda flere undersøgelser der har vist at det hæmmer barnets hjerne i at udvikle sig optimalt..

Ikke sagt at den ikke kan være god i nogle situationer, men herhjemme savner vi den ikke

Jeg har så læst en masse forskning om hvor meget det styrker børns sociale kompetencer og færdigheder i det hele taget. 

Anmeld

10. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissTas skriver:

Ja, det er nye undersøgelser fra slut 2013 og nej, forstår jeg heller ikke de gør.. synes ikke børn skal sidde og glo i en ipad i børnehaven det er min holdning.

Men meningen er jo netop at de ikke bare skal sidde og glo i den. De skal lære vha af en iPad. De skal samtidig lære hvad en ordentlig mediestunt er. 

Anmeld

10. april 2014

SanJose

Jeg har en iPad mini.

Anmeld

10. april 2014

N&N

Mine de 2 store på 9 og 6 år har en Ipad hver. Hende på 6 er en mini

Manden har sin Iphone 5 og  jeg en 5s og hver vores bærbar

Anmeld

10. april 2014

Chris86

MissTas skriver:

Ja, det er nye undersøgelser fra slut 2013 og nej, forstår jeg heller ikke de gør.. synes ikke børn skal sidde og glo i en ipad i børnehaven det er min holdning.

Jeg er nu ikke modstander af det.. sålænge de laver aaaalt mulig andet også, så skader fem-ti min læring på ipad nu ikke..
Her blir den brugt med spil der gavner dem, hører historier osv.

Anmeld

11. april 2014

serinasmor

Kæresten har iPad - den er mest hans jeg bruger den ikke -har en fiks æblebærbar der kan en hel del mere

Han har den med på arbejde og den bor ofte i hans taske ... Vi hører musik gennem den - fordi den kan gå på telmores musikapp ... Serina får af og til lov at spille på den i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.