Amning vs. flaske (Undersøgelse, deltag venligst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

LinLin

Jeg sprang over nogle, fordi man ikke kunne svare flere ting; min første blev fundament indtil han var 6 mdr, min anden blev flaskebarn efter tre uger.
Og i det første spørgsmål var der ikke nogen af billederne der provokerede mig; synes faktisk det var et - undskyld mig - latterligt ledende spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg sprang over nogle, fordi man ikke kunne svare flere ting; min første blev fundament indtil han var 6 mdr, min anden blev flaskebarn efter tre uger.
Og i det første spørgsmål var der ikke nogen af billederne der provokerede mig; synes faktisk det var et - undskyld mig - latterligt ledende spørgsmål

Jamen det må du da undskylde.. Prøvede ikke at virke latterlig Jeg prøver sådan set bare at finde ud af hvorfor det er og at kvinder i undertøj bliver vist alle mulige steder uden at folk tænker mere over det, mens ammende kvinder bliver bandlyst til offentlige toiletter eller smidt ud af restauranter

Anmeld

8. april 2014

Anonymo

Så har jeg også svaret 

Anmeld

8. april 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jamen det må du da undskylde.. Prøvede ikke at virke latterlig Jeg prøver sådan set bare at finde ud af hvorfor det er og at kvinder i undertøj bliver vist alle mulige steder uden at folk tænker mere over det, mens ammende kvinder bliver bandlyst til offentlige toiletter eller smidt ud af restauranter

Er klar over det var derfor - det virkede søgt

Anmeld

8. april 2014

LinLin

Anonym skriver:

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Okay, det er rigtig fint at du har en holdning til min undersøgelse og at du har "regnet den ud" men jeg synes ikke rigtig der er nogen grund til at skulle skrive hvis det bare er for at nedgøre min undersøgelse...

Jeg sidder med projektet alene og er bagud i min klasse, ikke fordi jeg normalt er "bagud" men fordi jeg er kommet senere ind i klasseåret end de andre elever...

Jeg er ked af at du har fundet den latterlig, men det er nu engang sådan den er og jeg må klare mig med de få ressourcer jeg har i det hold..

Det er også helt fint med feed back, det bad jeg jo selv om i mit første indlæg, men ja, nu er det efterhånden kun negativt der er at sige om min undersøgelse og det er jeg ked af, for jeg synes den virkede rigtig fin/nogenlunde. Men jeg kan jo ikke gøre alle glade og jeg kan desværre ikke være ligeså professionel i spørgeundersøgelser som det virker til at alle i andre er...

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Katia Juul Skovgaard skriver:

Har svaret... Gode spørgsmål og pøj pøj med opgaven

Mange tak skal du have  

Anmeld

8. april 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Hejsa, jeg er igang med et skole projekt i psykologi og jeg vil rigtig gerne have jer dejlige tøser til at svare på de spørgsmål i min undersøgelse.

Og I må meget gerne kommentere jeres tanker vedrørende dette emne her i debatten også, vil så gerne have alle jeres meninger også mht. mit spørgeskema.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at min profil vil styre jeres svar, det er også tilladt for jer at svare anonymt her i tråden, men lad det endelig ikke blive en grund til at være nedladende overfor hinanden. Det er jo et følsomt emne for mange, men ikke destro mindre utroligt spændende

Synes du at amning er blevet tabu?

Synes du at det at give flaske er blevet tabu?

Og hvorfor dette?

SPØRGEUNDERSØGELSE.

(Vil lige advare, da der er billeder af bare bryster i undersøgelsen og jeg håber ikke dette vil støde nogen)

Har besvaret

Anmeld

8. april 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

TS siger tak for hjælpen, og så lukker vi den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.