Amning vs. flaske (Undersøgelse, deltag venligst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Har svaret

Mange tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Lunae

Anonym skriver:

Hejsa, jeg er igang med et skole projekt i psykologi og jeg vil rigtig gerne have jer dejlige tøser til at svare på de spørgsmål i min undersøgelse.

Og I må meget gerne kommentere jeres tanker vedrørende dette emne her i debatten også, vil så gerne have alle jeres meninger også mht. mit spørgeskema.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at min profil vil styre jeres svar, det er også tilladt for jer at svare anonymt her i tråden, men lad det endelig ikke blive en grund til at være nedladende overfor hinanden. Det er jo et følsomt emne for mange, men ikke destro mindre utroligt spændende

Synes du at amning er blevet tabu?

Synes du at det at give flaske er blevet tabu?

Og hvorfor dette?

SPØRGEUNDERSØGELSE.

(Vil lige advare, da der er billeder af bare bryster i undersøgelsen og jeg håber ikke dette vil støde nogen)

Jeg har svaret synes dog at der mangler et væsentligt synspunkt - nemlig alle os, som egentlig gerne ville amme, men ikke kunne få det til at fungere

Anmeld

7. april 2014

lineog4

Man kan desværre ikke komme ind og se spørgeskemaet igen men der var to gange udover det provokerende hvor jeg ikke mente svarende dækkede det jeg tænkte - og de fleste andre var også mere sådan hmm hvis jeg klipper en hæl så er det cirka sådan jeg tænker. 

Kan huske det ene handlede om hvorfor jeg havde ammet. Men kan ikke huske det andet. 

Synes også spørgsmålet om farens rolle egentlig var relevant men svarene gav flere retninger.

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg har svaret synes dog at der mangler et væsentligt synspunkt - nemlig alle os, som egentlig gerne ville amme, men ikke kunne få det til at fungere

Ja, det må du undskylde, jer har jeg ikke taget højde for, fordi det ikke er det jeg undersøger, men vil da lige prøve at se om jeg kan snige et svar ind som handler om det

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Man kan desværre ikke komme ind og se spørgeskemaet igen men der var to gange udover det provokerende hvor jeg ikke mente svarende dækkede det jeg tænkte - og de fleste andre var også mere sådan hmm hvis jeg klipper en hæl så er det cirka sådan jeg tænker. 

Kan huske det ene handlede om hvorfor jeg havde ammet. Men kan ikke huske det andet. 

Synes også spørgsmålet om farens rolle egentlig var relevant men svarene gav flere retninger.

Tusind tak for feedback, det er super rart

Vil prøve at se om jeg kan omformulere svarene

Anmeld

7. april 2014

StudPsyk

Har svaret... Men jeg synes der mangler en del - altså nu ved jeg jo heller ikke hvor meget du/i skal gøre ud af den undersøgelse. Men jeg tror også sundhedsfagligt personale har rigtig meget at sige ift amning/flaske, både ifm. den støtte man får efter fødslen men også senere af sundhedsplejerske. Og generelt omkring ens viden om amning. Det oplevede jeg var den afgørende forskel der gjorde, at amningen gik så godt anden gang.

Men det kommer nok også an på hvad formålet er med undersøgelsen? Altså hvad er det præcist i gerne vil afklare? Af ren interesse  

Anmeld

7. april 2014

tarkoflen

Jeg har svaret

Anmeld

7. april 2014

twinny

Jeg gik igang. Men jeg stoppede da svar muligheder var få. 1. Spørgsmål blev jeg ikk provokeret af nogle af billederne. Også var der ingen mulighed for jeg ville gerne amme. Men det fungerede ikk.

Men jeg malkede ud og gav mm på flaske i et stykke tid. Så jeg ved ikk hva jeg ska svare.  

Anmeld

7. april 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hejsa, jeg er igang med et skole projekt i psykologi og jeg vil rigtig gerne have jer dejlige tøser til at svare på de spørgsmål i min undersøgelse.

Og I må meget gerne kommentere jeres tanker vedrørende dette emne her i debatten også, vil så gerne have alle jeres meninger også mht. mit spørgeskema.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at min profil vil styre jeres svar, det er også tilladt for jer at svare anonymt her i tråden, men lad det endelig ikke blive en grund til at være nedladende overfor hinanden. Det er jo et følsomt emne for mange, men ikke destro mindre utroligt spændende

Synes du at amning er blevet tabu?

Synes du at det at give flaske er blevet tabu?

Og hvorfor dette?

SPØRGEUNDERSØGELSE.

(Vil lige advare, da der er billeder af bare bryster i undersøgelsen og jeg håber ikke dette vil støde nogen)

Har svaret

Anmeld

7. april 2014

SandraXOXO

Svaret :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.