Amning vs. flaske (Undersøgelse, deltag venligst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har svaret, men har ved nogle af spørgsmålene ikke valgt nogen af de svarmuligheder du har lavet og skrevet min egne svar under "andet". 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvilke?

Jeg kan ikke huske, men bl.a. den med at bliv provokeret - jeg blev ikke provokeret. Men der var en 2-3 andre hvor jeg ikke syntes nogle valgmuligheder passede på mig. .

Og så var der ikke mulighed for at afkrydse "har aldrig givet flaske" i flaskespørgsmålene eller "har aldrig ammet" i ammespørgsmålene. Men så sprang jeg jo bare over.

Anmeld

7. april 2014

Valle81

Har svaret, men må indrømme at svarmulighederne var utilstrækkelige ved de fleste spørgsmål.

Synes kun det henvender sig til enten kun for amning eller kun flaske og ikke op midt imellem der har prøvet kæmpet men opgivet.
Kunne læse at det ikke er os et efterspørger, men vi svarer jo også, da spørgeskemaet hedder amning eller flaske.

Christina

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Har svaret, men må indrømme at svarmulighederne var utilstrækkelige ved de fleste spørgsmål.

Synes kun det henvender sig til enten kun for amning eller kun flaske og ikke op midt imellem der har prøvet kæmpet men opgivet.
Kunne læse at det ikke er os et efterspørger, men vi svarer jo også, da spørgeskemaet hedder amning eller flaske.

Christina

I skal også være super velkomne til at svare, men det står jer frit for at forklare jeres historie der hvor man kan skrive sine svar

Som sagt så er det ikke det emne jeg er ude efter at undersøge

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg har svaret, men har ved nogle af spørgsmålene ikke valgt nogen af de svarmuligheder du har lavet og skrevet min egne svar under "andet". 

Mange tak

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan ikke huske, men bl.a. den med at bliv provokeret - jeg blev ikke provokeret. Men der var en 2-3 andre hvor jeg ikke syntes nogle valgmuligheder passede på mig. .

Og så var der ikke mulighed for at afkrydse "har aldrig givet flaske" i flaskespørgsmålene eller "har aldrig ammet" i ammespørgsmålene. Men så sprang jeg jo bare over.

Okay, men så har du skrevet i kommentarfeltet i stedet for, ikke sandt?

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

7. april 2014

Katia Juul Skovgaard

Anonym skriver:

Hejsa, jeg er igang med et skole projekt i psykologi og jeg vil rigtig gerne have jer dejlige tøser til at svare på de spørgsmål i min undersøgelse.

Og I må meget gerne kommentere jeres tanker vedrørende dette emne her i debatten også, vil så gerne have alle jeres meninger også mht. mit spørgeskema.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at min profil vil styre jeres svar, det er også tilladt for jer at svare anonymt her i tråden, men lad det endelig ikke blive en grund til at være nedladende overfor hinanden. Det er jo et følsomt emne for mange, men ikke destro mindre utroligt spændende

Synes du at amning er blevet tabu?

Synes du at det at give flaske er blevet tabu?

Og hvorfor dette?

SPØRGEUNDERSØGELSE.

(Vil lige advare, da der er billeder af bare bryster i undersøgelsen og jeg håber ikke dette vil støde nogen)

Har svaret... Gode spørgsmål og pøj pøj med opgaven

Anmeld

7. april 2014

Frk.S

Jeg har også svaret.

Anmeld

7. april 2014

-Sigrid-

Jeg har svaret, og men syntes ikke at der er nogen af billederne som er "rigtigt" provokerende, men jeg forstod pointen og svarede nummer 3 og 5.

Jeg manglede et svar som siger "Jeg nød at amme, derfor ammede jeg" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.