Amning vs. flaske (Undersøgelse, deltag venligst)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
38 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2014

Anonym trådstarter

Hejsa, jeg er igang med et skole projekt i psykologi og jeg vil rigtig gerne have jer dejlige tøser til at svare på de spørgsmål i min undersøgelse.

Og I må meget gerne kommentere jeres tanker vedrørende dette emne her i debatten også, vil så gerne have alle jeres meninger også mht. mit spørgeskema.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at min profil vil styre jeres svar, det er også tilladt for jer at svare anonymt her i tråden, men lad det endelig ikke blive en grund til at være nedladende overfor hinanden. Det er jo et følsomt emne for mange, men ikke destro mindre utroligt spændende

Synes du at amning er blevet tabu?

Synes du at det at give flaske er blevet tabu?

Og hvorfor dette?

SPØRGEUNDERSØGELSE.

(Vil lige advare, da der er billeder af bare bryster i undersøgelsen og jeg håber ikke dette vil støde nogen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har svaret

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har svaret. Hvis du vil høre lidt om brugerens meninger om emnet så lav en hurtig søgning i søgefeltet, der er vidst rigeligt materiale  Haha

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg har svaret

Tusind tak

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Har svaret. Hvis du vil høre lidt om brugerens meninger om emnet så lav en hurtig søgning i søgefeltet, der er vidst rigeligt materiale  Haha

Haha, kender alt til de debatter der har været om det herinde Men det er svært at få et "entydigt" svar ud af de debatter da de hurtigt bliver til mudderkast, så derfor lavede jeg også en undersøgelse Men jeg skal nok kigge dem igennem igen, der kunne jo være nogle gode og brugbare kommetarre

Anmeld

7. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Hejsa, jeg er igang med et skole projekt i psykologi og jeg vil rigtig gerne have jer dejlige tøser til at svare på de spørgsmål i min undersøgelse.

Og I må meget gerne kommentere jeres tanker vedrørende dette emne her i debatten også, vil så gerne have alle jeres meninger også mht. mit spørgeskema.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at min profil vil styre jeres svar, det er også tilladt for jer at svare anonymt her i tråden, men lad det endelig ikke blive en grund til at være nedladende overfor hinanden. Det er jo et følsomt emne for mange, men ikke destro mindre utroligt spændende

Synes du at amning er blevet tabu?

Synes du at det at give flaske er blevet tabu?

Og hvorfor dette?

SPØRGEUNDERSØGELSE.

(Vil lige advare, da der er billeder af bare bryster i undersøgelsen og jeg håber ikke dette vil støde nogen)

Jeg har svaret, der var dog flere steder hvor jeg ikke syntes at spørgsmålene var fyldestgørende.

Anmeld

7. april 2014

lineog4

Jeg har svaret, men synes nogen af spørgsmålene var ikke dækkende. Feks. Oplevede jeg ingen af billederne provokerende. 

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Det er helt i orden Det er ikke alle der bliver provokeret af det jo

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg har svaret, der var dog flere steder hvor jeg ikke syntes at spørgsmålene var fyldestgørende.

Hvilke?

Anmeld

7. april 2014

Maria-s

Har svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.