Anonym skriver:
Lige præcis! Det er ikke fordi jeg er træt af at være 3 hjul for det er jeg, det er jeg også selvom jeg er med. Jeg deltager i de ting min KÆRESTE synes er vigtigt og deltager IKKE i de ting han ikke mener er relevante i henhold til møder. Bonus har også en alder hvor hun begynder at ligge mærke til hvis jeg pludselig ikke er med til ting når jeg igennem hele tiden i børnehaven har været med til alt hvor der var andre end bare far, mor og bonus.
At jeg kommer med gør at vi har det samme udgangs punkt at gå ud fra, og i og med at jeg har STOR del af alt det her så synes vi at det ville være godt for mig, også fordi jeg også skal fungere som kontakt person sammen med faren til vores hjem.. Og ærlig talt så synes jeg biomor tænker meget på egne behov end hvad der kan være praktisk for bonus.
Du tænker da ogsånpå dig selv, når du ikke kan forstår at træde lidt tilbsge, når biomor føler at du går for langt. Det er ET møde hvor biomor beder dig om ikke at komme, ET!, vil du heller møde op til et møde og så risikere at ødelægge Samarbejde eller blive hjemme med pigen og have et godt samarbejde?
Tror
Fordi du ikke er med til et møde, ændre jo ikke på at du er kontakt person for jeres hjem.
Jeg synes folk her i tråden er onde mod biomor, hun føler at du overskrider noget og ber dig ikke komme, men du forlanger st komme med fordi ellers kan du ikke finde rundt eller finde pædagogerne?
Undskyld jeg synes det er barnligt.
De vil jo have dit navn, så når du henter siger du bare hvem du er og hvem du skal hente. Eller hvis du aflevere, møder du dem der. Jeg synes du gør en større ud af det end det er.
Sæt dig ned og snak med hende, i stedet for at bagtal hende.
Anmeld