Jeg vil starte med at skrive at jeg synes det er rigtig fint at du deltager aktivt i bonus liv, og gerne vil være en del af de ting der sker omkring barnet

Jeg har selv to styk og det er ikke altid verdens nemmeste opgave.....
Jeg ville dog aldrig presse igennem at jeg skal med til nogle møder, hvor det reelt kun er meningen at mor og far skal være. Når min mands børn er her, er det også mig der står for stort set alt omkring institution og skole, men jeg deltager aldrig i nogle møder - jeg synes dog alligevel at jeg er meget ind over både med lærer, pædagoger og de andre forældre. Jeg er ikke deres mor, så nogle ting er bare ikke mit felt, selvom jeg da død gerne vil med

Jeg har selv en datter fra tidligere forhold, min ex har desværre ingen kæreste. Men hvis han en dag får det, vil der stadig være nogle ting hvor jeg vil fortrække at det kun er far og mig der deltager.
Det er så tarveligt at true med SF, for i bund og grund er de jo objektive

De vil kigge på barnets bedste - og så kan begge forældre råbe skrige og slå på tromme. Heldigvis for det.
Håber det bedste for Jer alle - ikke mindst det barn som helt sikkert er fanget i midten af konflikterne
Anmeld