„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Ej det er Altså noget krap, at man som bonus ikke har noget at gøre der...
Jeg er bonus og jeg sidder i klasseråd i min bonus datter klasse, fordi mor har valgt at melde sig ud... Jeg deltager også i møder olign. Da mor igen har meldt fra, men vil da mene, at vi alle skal være der.. Også mor.. Uden tvivl, for som sagt, så er hun en ligeså stor del også selv om datter har valgt at bo her i hendes teenage år...
jeg har hverdage med hende, hvor jeg laver lektier og alt.. Jeg er omsorgspersonaler på lige fod som mor og far i hverdagen og jeg mener, at når man vælger, at blive forældre, må man tage det med, når man også bliver skilt...
Tænker at må have et meget lille selvværd, hvis man ikke kan have bonus med... Man ved jo, at de er en stor del af barnet hverdag og det må da være i ens interesse, at gøre hverdagen så nem som muligt, så må man jo æde den kamel, hvis man skal tilbringe en time eller et kvarter til et skide møde... Dette gælder for begge parter... Her var vi alle med, inden datteren valgte at flytte til far... Jeg har været en kæmpe del i 12 /13 år nu... Og hun ser mig, som en af de vigtigste... Men hun ved uden tvivl hvem der er mor og far... Men vi bonusser er ligeså vigtige på begge sider for hende og det betyder noget for HENDE at vi alle er med...
Anmeld