formulere sig dårlig på skrift = væk fra baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Kløver

Anonym skriver:

det er heller ikke fordi jeg mener man ikke ska debattere for det er jeg godt klar over siden også bruges til...

men mit problem er at jeg ikke kan forklare mig skrifteligt på 10 forskellige måder, og har bare oplevet at så skrives de at at hvis man ikke kan argumentere for sine holdninger ska man ik oprette en tråd.
ja jeg er måske dum, for jeg kan ikke benytte fine og flotte sætninger der får det til at lyde flot og fint, - og her syntes jeg problemet er...
- der sidder rigtig mange der er så heldige at de er fantastiske til at formulere sig skriftlig, og dem kan jeg ik hamle op med.

jeg elsker at debattere, og forsøger at gøre det så godt jeg kan.

og igen, det er ikke fordi jeg mener der ikke ska debatteres her på siden, jeg syntes det er skønt at vi alle har vores holdninger - og det skal der være plads til.

det er bare ikke alene der er lige god til at få det op på skærmen som andre...

Har også set lignende flere gange herinde. Bla i en tråd hvor ts faktisk havde svaret, blev der ved med at blive gået til ts, selvom vedkommende prøvede at lukke den af på en pæn måde. Synes det er synd for ikke alle kan måske give flere eksempler på det samme, som du skriver.
Jeg er selv blevet en del mindre aktiv end jeg har været, netop fordi tonen nogle gange kan være hård, og det er ikke altid jeg kan rumme det, især ikke fyldt med graviditetshormoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har også set lignende flere gange herinde. Bla i en tråd hvor ts faktisk havde svaret, blev der ved med at blive gået til ts, selvom vedkommende prøvede at lukke den af på en pæn måde. Synes det er synd for ikke alle kan måske give flere eksempler på det samme, som du skriver.
Jeg er selv blevet en del mindre aktiv end jeg har været, netop fordi tonen nogle gange kan være hård, og det er ikke altid jeg kan rumme det, især ikke fyldt med graviditetshormoner

Anmeld

3. april 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg forsøger også at lave afsnit, sætte punktum og komma, hvor jeg finder det rigtig at sætte... (og ja jeg ved godt, der kommer en for meget her og der, og der mangler nogle hist og pist)

men vil da meget gerne have nogle fif, så folk får mindre tung i hovedet af at læse indlæg :-)

Det var heller ikke myntet på dig, det var mere generelt.

Starte sætninger med store bogstaver, ikke lave alt for lange sætninger, ikke bruge oversmarte ord og så aldrig, aldrig, aldrig tale ned til folk, bruge udråbstegn når man siger noget negativt/konstruktivt med andre, og jeg bruger tit et en smiley efter et afsnit for at opbløde det, hvis jeg har skrevet noget seriøst 

Men det er hvad jeg gøre, jeg ved jo ikke hvordan andre reagere på det 

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det var heller ikke myntet på dig, det var mere generelt.

Starte sætninger med store bogstaver, ikke lave alt for lange sætninger, ikke bruge oversmarte ord og så aldrig, aldrig, aldrig tale ned til folk, bruge udråbstegn når man siger noget negativt/konstruktivt med andre, og jeg bruger tit et en smiley efter et afsnit for at opbløde det, hvis jeg har skrevet noget seriøst 

Men det er hvad jeg gøre, jeg ved jo ikke hvordan andre reagere på det 

Nej det ved jeg godt

Men derfor er det rar li at få de fif, så det man skriver måske er nemmer at komme igennem.

Så jeg siger mange tak for dine fif.

Anmeld

3. april 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej det ved jeg godt

Men derfor er det rar li at få de fif, så det man skriver måske er nemmer at komme igennem.

Så jeg siger mange tak for dine fif.

Haha skulle det være en anden gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.