hejsa..
(ja jeg er en kylling, og gemmer mig bag ano.)
har den sidste tid fulgt med i div. debatter, hvor TS måske har sagt fra, at hun ikke vil diskuterer det mere med en bruger, eks. fordi de bare ikke er enige.
Så bliver det smidt op som om, jamen hvorfor startede du en tråd hvis du ikke ken argumentere for din holdning, og gerne blive ved til trods for der er kommet punkter frem med TS holdninger og meninger.
har også set en har skrevet, hvorfor sætter du spørgsmålet på en debat side, hvis du ikke vil debattere??
- personligt har jeg en del spørgsmål som, jeg som sådan ikke vil debattere, men høre andres holdninger til - mest for at få andres
øjne på sagen, for det er jo ikke sikkert, at det jeg gør, li er den rette løsning i den givende situation.
eller hvis kæresten og jeg har problemer, eller andet.
jeg er ordblind er super dårlig til at skrive, med mindre jeg bruger laaannng tid på at skrive og rette, og der kommer stadig mange fejl hist og her, og det sidder der mange og kommentere...
vil bare høre jeres holdning...
skal man være en ørn til at udtrykke sig skrifteligt, for at kunne oprette debatter her på siden? - skal man kunne blive ved med at forklarer sig igen og igen, over for en, som er super dygtig skrifteligt
uden div. stavefejl- kommafejl, mm.
syntes bare det er ærgerlig hvis det er holdningen, men kan også være det bare er mig der har skrevet mange indlæg, men slettet den igen, fordi jeg har været bange for at smide den op, i frygt for jeg ikke kan forklare mig ud af sagen uden at blive set ned på..
måske er det også grunden til de mange anonyme indlæg...
hilsen en som ellers elsker baby.dk
Anmeld