Kan virkelig godt forstå du render rundt med de følelser..
Jeg ville invitere ham over, evt. gøre så der bliver lidt god stemning og så tage snakke med ham om hvad han vil med det her? Sig at du ikke kan hvis det ikke bliver noget seriøst (hvis det er sådan du har det?). Og igen, sig du har brug for klar besked..
Ved godt at du ikke på den måde holder ham hen, men lyder som om du bare gerne vil have klar besked..
Jeg ved at han slogser med mange ting, 1 at han ikke ska regne med et alm job igen, pga arbejdesskade, 2 han har ingen indtængt pt efter skaden, så han tænker så det bravoer over hvad han skal gøre..
han har været nødt til at flytte efterfølgende..
så det er mange ting MEN det vidste han inden han tog kontakt til mig, og i starten skrev han, at han næsten havde fået ro omkring det hele igen, og det viser sig så for at det har ikke ..
dagen uden ved ham, var SÅ hyggelige, snakket, så film, spiste slik, cola og pizza - moslet med hinanden , glade grin osv PERFEKT..
umildbart lyder det ikke til at han vil ses, synes JEG ikke..
men han skriver da ofte , men "ligegyldelige" smser men bedre end ingenting ..
Jeg vil gerne have besked om, om det her skal føre til noget eller det bare er kis pus, for så kan jeg selv sotere fra hvad jeg vil og ikke vil..
Anmeld