Hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Du skal se på det fra en anden vinkel. Du skal være glad for at have fundet ud af det nu, og ikke senere når du sidder endnu dybere i "lortet"...

Han er bare ikke det værd

Det er svært nu, da du er følelsesmæssigt påvirket, men senere i livet vil du være glad for denne erfaring, da du vil lære noget ud af den. Jeg kan godt li at tænke, at uanset hvad vi bliver udsat for i livet, især de negative oplevelser, så lærer vi noget af det, således at vi får noget positivt ud af det negative

Ja, det er jeg os taknemlig for - men var LIGE kommet over ham, efter hans første behandling, (det tog hårdt på mig)

og så kontakter han mig for en uge siden idag, og ses søndag, HVORDAN kan man få så mange følelser IGEN? - når man havde sagt til sig selv "PAS PÅ" ..

og hvordan i helved ( sorry mit sporg) kan man være bekendt og love gule og grønne skove, tilsidst at sige han ikke kan love nogen noget grundet fremtiden .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

EKBJ

Anonym skriver:

allerede nu melder der sig en KÆMPE TVIVL, når han går ind og synes godt om hendes billeder (det synes jeg faktisk ikke er særlig fedt)
så kan jeg mærke usikkerheden i, hvor vidt jeg skal tro på ham..

Rolig nu, det er et like på facebook ikke jordens undergang.. 

- synes du skal give ham en chance men holde ham lidt på afstand indtil du føler han har bevist nok. Fx sæt en tidsbegrænsning i dit hoved og så gi ham den tid til at bevise det. Har han ikke bevist det inden for den tid så drop ham og kom videre :-) 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Rolig nu, det er et like på facebook ikke jordens undergang.. 

- synes du skal give ham en chance men holde ham lidt på afstand indtil du føler han har bevist nok. Fx sæt en tidsbegrænsning i dit hoved og så gi ham den tid til at bevise det. Har han ikke bevist det inden for den tid så drop ham og kom videre :-) 

har du læst hele forløbet? - ud fra dit svar .

Anmeld

2. april 2014

EKBJ

Anonym skriver:

har du læst hele forløbet? - ud fra dit svar .

Ja, jeg har læst alle beskeder igennem.... 

Derfor er mit svar stadig det samme... 

til TS:

Han er en mand, giv ham tid.. Føler du for at give ham en chance så find ud af med dig selv hvor lang tid du vil gi det? 

Det handler om at sætte tidsbegrænsninger i hovedet så man ikke kæmper forgæves i al evighed... 

Følg dig hjerte - det er træls og stå med en følelse af at man ikke gjorde det hjertet følte for..! 

PAS PÅ DIG SELV 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Ja, jeg har læst alle beskeder igennem.... 

Derfor er mit svar stadig det samme... 

til TS:

Han er en mand, giv ham tid.. Føler du for at give ham en chance så find ud af med dig selv hvor lang tid du vil gi det? 

Det handler om at sætte tidsbegrænsninger i hovedet så man ikke kæmper forgæves i al evighed... 

Følg dig hjerte - det er træls og stå med en følelse af at man ikke gjorde det hjertet følte for..! 

PAS PÅ DIG SELV 

mange tak - vil bare være sikker

jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal rive og gøre i ? - os for at skåne mig selv mest muligt..

godt være han er en mand, men det virker voldsomt at man fra Onsdag til Lørdag vil gøre ALT for mig, og så ses vi Søndag til Mandag og Tirsdag kan han ikke love nogen noget grund fremtiden, så han kunne kun det spase og sjove ..
så føler man sig jo lidt dum, for det var jo ikke det man troede til at starte med udfra hans smser.

Anmeld

2. april 2014

EKBJ

Anonym skriver:

mange tak - vil bare være sikker

jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal rive og gøre i ? - os for at skåne mig selv mest muligt..

godt være han er en mand, men det virker voldsomt at man fra Onsdag til Lørdag vil gøre ALT for mig, og så ses vi Søndag til Mandag og Tirsdag kan han ikke love nogen noget grund fremtiden, så han kunne kun det spase og sjove ..
så føler man sig jo lidt dum, for det var jo ikke det man troede til at starte med udfra hans smser.

Måske han render rundt og slåsser med nogle ting (følelser eller andet) som du ikke helt er klar over? Nu ved jeg ikke hvor dybe snakke i har haft... 

Sig til ham at du gerne vil have klar besked for, at kunne finde ro i dig selv? 

Kan han ikke give dig det, så ved du jo hvor du har ham? 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Måske han render rundt og slåsser med nogle ting (følelser eller andet) som du ikke helt er klar over? Nu ved jeg ikke hvor dybe snakke i har haft... 

Sig til ham at du gerne vil have klar besked for, at kunne finde ro i dig selv? 

Kan han ikke give dig det, så ved du jo hvor du har ham? 

Udfra den melding hav gav med sjov og spas, læse rjeg den som at det handler om sex. MEN jeg kan også tage fejl, ingen en sms kan tokles på mange mdr.

Han siger efterfølgende da jeg sendte en lang roman, at vi bare skal tage en dag afgang..

måske det bare er mig den er gal med, for jeg blev overvæltede af at man sådan kunne gå fra at vil gøre alt for mig og til at intet at gøre..

som om det er MIG der igen, er hyggevennen

Anmeld

2. april 2014

EKBJ

Anonym skriver:

Udfra den melding hav gav med sjov og spas, læse rjeg den som at det handler om sex. MEN jeg kan også tage fejl, ingen en sms kan tokles på mange mdr.

Han siger efterfølgende da jeg sendte en lang roman, at vi bare skal tage en dag afgang..

måske det bare er mig den er gal med, for jeg blev overvæltede af at man sådan kunne gå fra at vil gøre alt for mig og til at intet at gøre..

som om det er MIG der igen, er hyggevennen

Kan virkelig godt forstå du render rundt med de følelser.. 

Jeg ville invitere ham over, evt. gøre så der bliver lidt god stemning og så tage snakke med ham om hvad han vil med det her? Sig at du ikke kan hvis det ikke bliver noget seriøst (hvis det er sådan du har det?). Og igen, sig du har brug for klar besked.. 

Ved godt at du ikke på den måde holder ham hen, men lyder som om du bare gerne vil have klar besked.. 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Kan virkelig godt forstå du render rundt med de følelser.. 

Jeg ville invitere ham over, evt. gøre så der bliver lidt god stemning og så tage snakke med ham om hvad han vil med det her? Sig at du ikke kan hvis det ikke bliver noget seriøst (hvis det er sådan du har det?). Og igen, sig du har brug for klar besked.. 

Ved godt at du ikke på den måde holder ham hen, men lyder som om du bare gerne vil have klar besked.. 

Jeg ved at han slogser med mange ting, 1 at han ikke ska regne med et alm job igen, pga arbejdesskade, 2 han har ingen indtængt pt efter skaden, så han tænker så det bravoer over hvad han skal gøre..
han har været nødt til at flytte efterfølgende..

så det er mange ting MEN det vidste han inden han tog kontakt til mig, og i starten skrev han, at han næsten havde fået ro omkring det hele igen, og det viser sig så for at det har ikke ..

dagen uden ved ham, var SÅ hyggelige, snakket, så film, spiste slik, cola og pizza - moslet med hinanden , glade grin osv PERFEKT..

umildbart lyder det ikke til at han vil ses, synes JEG ikke..

men han skriver da ofte , men "ligegyldelige" smser men bedre end ingenting ..

Jeg vil gerne have besked om, om det her skal føre til noget eller det bare er kis pus, for så kan jeg selv sotere fra hvad jeg vil og ikke vil..

Anmeld

2. april 2014

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg ved at han slogser med mange ting, 1 at han ikke ska regne med et alm job igen, pga arbejdesskade, 2 han har ingen indtængt pt efter skaden, så han tænker så det bravoer over hvad han skal gøre..
han har været nødt til at flytte efterfølgende..

så det er mange ting MEN det vidste han inden han tog kontakt til mig, og i starten skrev han, at han næsten havde fået ro omkring det hele igen, og det viser sig så for at det har ikke ..

dagen uden ved ham, var SÅ hyggelige, snakket, så film, spiste slik, cola og pizza - moslet med hinanden , glade grin osv PERFEKT..

umildbart lyder det ikke til at han vil ses, synes JEG ikke..

men han skriver da ofte , men "ligegyldelige" smser men bedre end ingenting ..

Jeg vil gerne have besked om, om det her skal føre til noget eller det bare er kis pus, for så kan jeg selv sotere fra hvad jeg vil og ikke vil..

Jeg kan godt forstå han ikke har fået ro på, for det er vidst noget af nogle tanker han har om fremtiden... jeg tror det er det der påvirker hans beslutninger.. 

- igen, inviter ham over selvom følelserne så vrimler frem igen, måske han har brug for en til at støtte sig op af når han slåsser med alt det? For mig virker han rigtig sårbar! 

Men kan godt forstå du gerne vil have klar besked, men kan han ikke give det må du jo gøre op med dig selv hvad du vil? Vente eller komme videre.. 

Han lyder som en der har rigtig meget brug for støtte... 

Men pas på dig selv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.