Hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Jeg TROR ikke at han VED jeg kan se det, fordi jeg ikke er venner med dem ( har det helt træls lige nu, os efter som at vi var sammen igår, og så ser jeg det først nu

Så har jeg kun et råd: DROP HAM!!!

Han er ikke værd at samle på. Han skal slet ikke like andre kvinder billeder, hvis han vil bevise noget overfor dig. Og så slet ikke DEN EX! NEJ!

Uanset om han ved det eller ej, at du kan se det, så er han ikke det værd. Tænk, hvis han tror at du ikke ser det nu, og liker hendes billeder, hvad ellers ku han ikke finde på at gøre bag din ryg.

Han er ikke seriøs nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Vivienne

Havre74 skriver:

Der er en måde hvorpå du kan give det en chance, men samtidig passe på dig selv, dine værdier og følelser.

Jeg synes du skal sige til ham, at nu kan han lige være sig selv i nogle måneder, hvor i så selvfølgelig ikke har kontakt med hinanden. Hvis han så stadig savner dig efter den tid og du savner ham, så kan i genoptage kontakten.

Dermed undgår du også at blive hans trøster ovenpå eksen. Og du ved efter de måneder hvordan han står og hvordan du selv står.

Hvis han så trøster sig med en 3. i løbet af de måneder, så er det ikke dig han vil have.

Et fornuftigt råd!

Anmeld

31. marts 2014

Havre74

Vivienne skriver:

Et fornuftigt råd!

Tak.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Der er en måde hvorpå du kan give det en chance, men samtidig passe på dig selv, dine værdier og følelser.

Jeg synes du skal sige til ham, at nu kan han lige være sig selv i nogle måneder, hvor i så selvfølgelig ikke har kontakt med hinanden. Hvis han så stadig savner dig efter den tid og du savner ham, så kan i genoptage kontakten.

Dermed undgår du også at blive hans trøster ovenpå eksen. Og du ved efter de måneder hvordan han står og hvordan du selv står.

Hvis han så trøster sig med en 3. i løbet af de måneder, så er det ikke dig han vil have.

Han siger at det Ikk gik med eksen pga den her sommerfugl i maven for mig , de stoppet det og han har så samlet mod i en månede til at skrive til mig og til at komme helt over hende og finde sig selv igen , hvor vidt det sandt ved jeg jo Ikk

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Han er ikke værd at samle på. Han skal slet ikke like andre kvinder billeder, hvis han vil bevise noget overfor dig. Og så slet ikke DEN EX! NEJ!

Uanset om han ved det eller ej, at du kan se det, så er han ikke det værd. Tænk, hvis han tror at du ikke ser det nu, og liker hendes billeder, hvad ellers ku han ikke finde på at gøre bag din ryg.

Han er ikke seriøs nok

Det lige præcis det jeg tænker, men kunne os godt tænke mig at konfrontere det med ham og se hvad hans svar r tilbage ?

Anmeld

31. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror ikke på den. Sorry men det der har min veninde prøvet. Og der var årsagen også: at han ikke kunne lade være med at tænke på hende osv. Det undrer mig også han sådan springer fra forhold til forhold så kort tid eftee et brud. 

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Han er ikke seriøs nok

Hmm det r hvis bedst hvis jeg dropper ham en gang for alle, jeg konfronteret det med ham og til det skriver han "jeg r færdig med hende, men samtidigt med kan jeg Ikk love nogen noget anden end sjov og spas da jeg Ikk ved hvad der skal/kan ske den nærmeste fremtid..

SÅDAN lød det overhovedet Ikk før, der var jeg det bedste for ham, han vil bevise han var færdig med hende, osv osv osv..

Kan gode mærke lige nu, at jeg IGEN r ked , været dum og naiv og gi efter .. Snøft

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg tror ikke på den. Sorry men det der har min veninde prøvet. Og der var årsagen også: at han ikke kunne lade være med at tænke på hende osv. Det undrer mig også han sådan springer fra forhold til forhold så kort tid eftee et brud. 

Jeg var NAIV !!

Og r så sur på mig selv hvorfor jeg ga efter med ham !!!

Kig mit andet svar jeg lige har skrevet ..

Anmeld

1. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg var NAIV !!

Og r så sur på mig selv hvorfor jeg ga efter med ham !!!

Kig mit andet svar jeg lige har skrevet ..

Øv 

Sikke da en spade

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Øv 

Sikke da en spade

Ja men han sagde noget andet inden han så mig, måske var det fornemt for at ham være samm med mig igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.