Hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.194 visninger
60 svar
35 synes godt om
31. marts 2014

Anonym trådstarter

Morgen baby.dk,

Jeg er lidt i vildrede og ved faktisk ikke heeeelt hvad jeg skal skal gøre og ikke gøre, så håber at i kan give mig lidt feeback

Jeg mødte en fyr i Oktober måned, vi startet ud med bare at være "hygge venner".. men lige så stille begyndte der at komme følelser mellem os.

det hele stod på i 1½måned, vi havde det virkelig dejligt sammen, vi kunne snakke sammen om ALT, grine, være seriøse osv osv..
men fra den ene dag til den anden dag, melder han ud at han ikke kan noget alligevel, og det slog mig voldsomt ud, for han var virkelig en rigtig sød, dejlig og rar mand.

det viser sig så at han ren faktisk var gået tilbage til eksen, hvilket jeg selv finder ud af.

jeg kommer mig stille og roligt over udmeldning, og at den skyldes en gammel eks.

MEN så skriver han til mig i sidste uge, hvor han gør meget opmærksom på at han fortryder hans handling, gerne vi have en chance til, er meget ked af det han gjorde, og at han valgte forkert og det med eksen kunne han ikke alligevel, fordi han havde sommerfugle i mave for mig..

WHAT TO DO? - (jeg er så meget i vildrede, jeg er bang for at blive skrottet IGEN, stå med den grimme udforstående oplevelse igen.

var sammen med ham igår, og vi svinger stadig rigtig godt sammen, griner, pjatter, seriøse og hygger i afslappet stemming, meeeeen det lurer stadig i baghovedet ..

kan mærke jeg stadig har masser af følelser for ham, men synes heller ikke at jeg "bare" ska overgive mig til ham og så han kan tro, "nå det var da egentlig meget nemt" han må jo gerne bevise at det er det her han vil, eller hvad synes i

hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Isabella_mor

Jeg har altid lært at man aldrig skal gå tilbage til en fuser..... 

Anmeld

31. marts 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Morgen baby.dk,

Jeg er lidt i vildrede og ved faktisk ikke heeeelt hvad jeg skal skal gøre og ikke gøre, så håber at i kan give mig lidt feeback

Jeg mødte en fyr i Oktober måned, vi startet ud med bare at være "hygge venner".. men lige så stille begyndte der at komme følelser mellem os.

det hele stod på i 1½måned, vi havde det virkelig dejligt sammen, vi kunne snakke sammen om ALT, grine, være seriøse osv osv..
men fra den ene dag til den anden dag, melder han ud at han ikke kan noget alligevel, og det slog mig voldsomt ud, for han var virkelig en rigtig sød, dejlig og rar mand.

det viser sig så at han ren faktisk var gået tilbage til eksen, hvilket jeg selv finder ud af.

jeg kommer mig stille og roligt over udmeldning, og at den skyldes en gammel eks.

MEN så skriver han til mig i sidste uge, hvor han gør meget opmærksom på at han fortryder hans handling, gerne vi have en chance til, er meget ked af det han gjorde, og at han valgte forkert og det med eksen kunne han ikke alligevel, fordi han havde sommerfugle i mave for mig..

WHAT TO DO? - (jeg er så meget i vildrede, jeg er bang for at blive skrottet IGEN, stå med den grimme udforstående oplevelse igen.

var sammen med ham igår, og vi svinger stadig rigtig godt sammen, griner, pjatter, seriøse og hygger i afslappet stemming, meeeeen det lurer stadig i baghovedet ..

kan mærke jeg stadig har masser af følelser for ham, men synes heller ikke at jeg "bare" ska overgive mig til ham og så han kan tro, "nå det var da egentlig meget nemt" han må jo gerne bevise at det er det her han vil, eller hvad synes i

hjælp

Hej Anonym

For 13 år siden mødte jeg en lige så dejlig fyr... Kemien var der bare fra dag 1. Vi begyndte at komme sammen, og jeg blev vildt forelsket i ham. Min første kærlighed...

Kort tid efter slår han op med begrundelsen at vi boede for langt væk og at det nok ikke kommer til at gå. Senere finder jeg ud af at han er gået tilbage til sin ex...

Et halvt år senere kontakter han mig, fortæller mig at han har begået den største fejl, vil ha' mig tilbage... Jeg var - ligesom dig - i tvivl om jeg skulle give ham endnu en chance... Følelserne var der stadig, og hver gang vi talte sammen, var kemien der som i starten.

Jeg sagde til ham at hvis det skulle blive til noget, så havde han MEGET at bevise overfor mig. Hvilket han så også gjorde. Han stod nærmest på hovedet for at få mig tilbage, og vi blev kærester igen. Det skal lige siges, at han fik chancen igen kun pga. den stærke kemi der var mellem os, ellers tror jeg ikke på second chances.

Halvandet år senere slog jeg så op, da jeg var for ung og ikke klar til et forhold. Det er så en anden side af historien.

Men skæbnen ville, at vi to fandt sammen igen efter 10 år. Og nu har vi været sammen i 2 år og venter vores første barn sammen

Kemien mellem os er ligesom dengang for 13 år siden, da vi mødte hinanden...

Som du kan se, så kan det lykkes. MEN han skal bevise overfor dig, at han mener det! Du finder selv ud af hvordan...

Held og lykke

Anmeld

31. marts 2014

SandraXOXO

Det lugter langt væk af dårlig stil. Hvis han virkelig kunne lide dig, var han ikke gået tilbage til eksen. Gider du være hans trøstekæreste der bare bare skal bruges til at komme over eksen som det ikke gik med alligevel? Nej vel.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det lugter langt væk af dårlig stil. Hvis han virkelig kunne lide dig, var han ikke gået tilbage til eksen. Gider du være hans trøstekæreste der bare bare skal bruges til at komme over eksen som det ikke gik med alligevel? Nej vel.

han siger at grunden til at det ikke gi med ex'en, var fordi han igen troede på hende MEN også fordi han kunne mærke en sommerfugl i maven til mig.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Hej Anonym

For 13 år siden mødte jeg en lige så dejlig fyr... Kemien var der bare fra dag 1. Vi begyndte at komme sammen, og jeg blev vildt forelsket i ham. Min første kærlighed...

Kort tid efter slår han op med begrundelsen at vi boede for langt væk og at det nok ikke kommer til at gå. Senere finder jeg ud af at han er gået tilbage til sin ex...

Et halvt år senere kontakter han mig, fortæller mig at han har begået den største fejl, vil ha' mig tilbage... Jeg var - ligesom dig - i tvivl om jeg skulle give ham endnu en chance... Følelserne var der stadig, og hver gang vi talte sammen, var kemien der som i starten.

Jeg sagde til ham at hvis det skulle blive til noget, så havde han MEGET at bevise overfor mig. Hvilket han så også gjorde. Han stod nærmest på hovedet for at få mig tilbage, og vi blev kærester igen. Det skal lige siges, at han fik chancen igen kun pga. den stærke kemi der var mellem os, ellers tror jeg ikke på second chances.

Halvandet år senere slog jeg så op, da jeg var for ung og ikke klar til et forhold. Det er så en anden side af historien.

Men skæbnen ville, at vi to fandt sammen igen efter 10 år. Og nu har vi været sammen i 2 år og venter vores første barn sammen

Kemien mellem os er ligesom dengang for 13 år siden, da vi mødte hinanden...

Som du kan se, så kan det lykkes. MEN han skal bevise overfor dig, at han mener det! Du finder selv ud af hvordan...

Held og lykke

Sikke da en FANTASTISK historie ( ægte kærlighed, må man sige)

da vi var sammen igår var kemien der også bare HELT fra starten ligesom dengang, vi snakket og snakket .. og vi kan være os selv fuldstændig ..

MEN jeg ved ikk rigtig hvordan han skal bevise overfor mig at han vil mig? tilliden og troen på ham er jo lidt ramt efter det stundt

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Jeg har altid lært at man aldrig skal gå tilbage til en fuser..... 

Ja, og den mening har jeg også
men dertil inderest inde i mit hjerte, synes jeg det er svært at vend ryggen til, netop fordi vi virkelig r gode til hinanden (af det vi kender af hinanden fra dengang) ..

men igen kommer de der MEN MEN MEN

Anmeld

31. marts 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

han siger at grunden til at det ikke gi med ex'en, var fordi han igen troede på hende MEN også fordi han kunne mærke en sommerfugl i maven til mig.

Det siger de jo allesammen. Han har droppet dig til fordel for hende een gang. Hvad skulle forhindre ham i at gøre det igen, og igen, og igen... Hvis du giver ham en chance viser du at du er ok med at være nr to. Og det synes jeg ikke nogen skal nøjes med.
Men som en anden er inde på, hvis han virkelig vil dig, så vil han kæmpe for dig. Så prøv at trække dig lidt væk fra ham, hvis han dukker op med blomster, invitere dig på dates, ringer og skriver, så er han ihvertfald ikke ligeglad. Bare forbered dig selv på, at han jo muligvis kun gider dig så længe du er nem. Så snart det bliver hårdt går han måske tilbage til eksen og så er han ikke vild med dig.

Anmeld

31. marts 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja, og den mening har jeg også
men dertil inderest inde i mit hjerte, synes jeg det er svært at vend ryggen til, netop fordi vi virkelig r gode til hinanden (af det vi kender af hinanden fra dengang) ..

men igen kommer de der MEN MEN MEN

Du skal gøre det du mest har lyst til, og det lyder til at du gerne vil tage ham tilbage. 

Dog vil jeg bare sige, at det lyder som om han er lidt flyvsk i det, kan ikke helt bestemme sig for hvilke kvinde han vil have. Der var en grund til at han gik tilbage til hende dengang, hvad hvis det blusser op igen? Jeg tror jeg ville have svært ved at stole på at han ikke pludselig skifter mening igen. 

Hvis vi virkelig vil ham her, så lad ham kæmpe. Prøv om du ikke kan lade være med at se ham så ofte i starten, lad ham savne dig og virkelig finde ud af om det er dig han vil have, eller om han bare mangler omsorg eller tryghed. 

Held og lykke

Anmeld

31. marts 2014

et-ønske

Var han ny-skilt da I startede?? Tror rigtig mange ny-skilte lige giver det en ekstra chance, når man har været væk fra hinanden - ofte indser de så at det ikke går alligevel....

Jeg gav min nuværende mand en chance, da han forlod mig til fordel for eksen.... Og det er jeg naturligvis lykkelig for idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.