Anonym skriver:
Morgen baby.dk,
Jeg er lidt i vildrede og ved faktisk ikke heeeelt hvad jeg skal skal gøre og ikke gøre, så håber at i kan give mig lidt feeback 
Jeg mødte en fyr i Oktober måned, vi startet ud med bare at være "hygge venner".. men lige så stille begyndte der at komme følelser mellem os.
det hele stod på i 1½måned, vi havde det virkelig dejligt sammen, vi kunne snakke sammen om ALT, grine, være seriøse osv osv..
men fra den ene dag til den anden dag, melder han ud at han ikke kan noget alligevel, og det slog mig voldsomt ud, for han var virkelig en rigtig sød, dejlig og rar mand.
det viser sig så at han ren faktisk var gået tilbage til eksen, hvilket jeg selv finder ud af.
jeg kommer mig stille og roligt over udmeldning, og at den skyldes en gammel eks.
MEN så skriver han til mig i sidste uge, hvor han gør meget opmærksom på at han fortryder hans handling, gerne vi have en chance til, er meget ked af det han gjorde, og at han valgte forkert og det med eksen kunne han ikke alligevel, fordi han havde sommerfugle i mave for mig..
WHAT TO DO? - (jeg er så meget i vildrede, jeg er bang for at blive skrottet IGEN, stå med den grimme udforstående oplevelse igen.
var sammen med ham igår, og vi svinger stadig rigtig godt sammen, griner, pjatter, seriøse og hygger i afslappet stemming, meeeeen det lurer stadig i baghovedet ..
kan mærke jeg stadig har masser af følelser for ham, men synes heller ikke at jeg "bare" ska overgive mig til ham og så han kan tro, "nå det var da egentlig meget nemt" han må jo gerne bevise at det er det her han vil, eller hvad synes i
hjælp 
Hej Anonym 
For 13 år siden mødte jeg en lige så dejlig fyr... Kemien var der bare fra dag 1. Vi begyndte at komme sammen, og jeg blev vildt forelsket i ham. Min første kærlighed...
Kort tid efter slår han op med begrundelsen at vi boede for langt væk og at det nok ikke kommer til at gå. Senere finder jeg ud af at han er gået tilbage til sin ex... 
Et halvt år senere kontakter han mig, fortæller mig at han har begået den største fejl, vil ha' mig tilbage... Jeg var - ligesom dig - i tvivl om jeg skulle give ham endnu en chance... Følelserne var der stadig, og hver gang vi talte sammen, var kemien der som i starten.
Jeg sagde til ham at hvis det skulle blive til noget, så havde han MEGET at bevise overfor mig. Hvilket han så også gjorde. Han stod nærmest på hovedet for at få mig tilbage, og vi blev kærester igen. Det skal lige siges, at han fik chancen igen kun pga. den stærke kemi der var mellem os, ellers tror jeg ikke på second chances.
Halvandet år senere slog jeg så op, da jeg var for ung og ikke klar til et forhold. Det er så en anden side af historien.
Men skæbnen ville, at vi to fandt sammen igen efter 10 år. Og nu har vi været sammen i 2 år og venter vores første barn sammen 
Kemien mellem os er ligesom dengang for 13 år siden, da vi mødte hinanden... 
Som du kan se, så kan det lykkes. MEN han skal bevise overfor dig, at han mener det! Du finder selv ud af hvordan...
Held og lykke