Hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Hmm det r hvis bedst hvis jeg dropper ham en gang for alle, jeg konfronteret det med ham og til det skriver han "jeg r færdig med hende, men samtidigt med kan jeg Ikk love nogen noget anden end sjov og spas da jeg Ikk ved hvad der skal/kan ske den nærmeste fremtid..

SÅDAN lød det overhovedet Ikk før, der var jeg det bedste for ham, han vil bevise han var færdig med hende, osv osv osv..

Kan gode mærke lige nu, at jeg IGEN r ked , været dum og naiv og gi efter .. Snøft

Sikke en idiot! 

Omvendt har han bare gjort det nemt for dig og vist dig at han ikke er det værd og at du skal komme videre. 

Du fortjener én som sætter pris på dig og som kun vil have DIG! Alt andet kan være ligemeget. 

Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Morgen baby.dk,

Jeg er lidt i vildrede og ved faktisk ikke heeeelt hvad jeg skal skal gøre og ikke gøre, så håber at i kan give mig lidt feeback

Jeg mødte en fyr i Oktober måned, vi startet ud med bare at være "hygge venner".. men lige så stille begyndte der at komme følelser mellem os.

det hele stod på i 1½måned, vi havde det virkelig dejligt sammen, vi kunne snakke sammen om ALT, grine, være seriøse osv osv..
men fra den ene dag til den anden dag, melder han ud at han ikke kan noget alligevel, og det slog mig voldsomt ud, for han var virkelig en rigtig sød, dejlig og rar mand.

det viser sig så at han ren faktisk var gået tilbage til eksen, hvilket jeg selv finder ud af.

jeg kommer mig stille og roligt over udmeldning, og at den skyldes en gammel eks.

MEN så skriver han til mig i sidste uge, hvor han gør meget opmærksom på at han fortryder hans handling, gerne vi have en chance til, er meget ked af det han gjorde, og at han valgte forkert og det med eksen kunne han ikke alligevel, fordi han havde sommerfugle i mave for mig..

WHAT TO DO? - (jeg er så meget i vildrede, jeg er bang for at blive skrottet IGEN, stå med den grimme udforstående oplevelse igen.

var sammen med ham igår, og vi svinger stadig rigtig godt sammen, griner, pjatter, seriøse og hygger i afslappet stemming, meeeeen det lurer stadig i baghovedet ..

kan mærke jeg stadig har masser af følelser for ham, men synes heller ikke at jeg "bare" ska overgive mig til ham og så han kan tro, "nå det var da egentlig meget nemt" han må jo gerne bevise at det er det her han vil, eller hvad synes i

hjælp

Jeg syntes ikke du bare skal springe ud i det igen.. giv det tid og prøv og træk dig ud følelsesmæssigt, så kan du bedre kigge på det med "åbne" øjne.. Se så hvad der sker, helt stille og roligt.. For på den måde giver du også ham tid til at finde ud af hvad han virkelig vil (mænd har det jo med ikke at være så afklaret med deres følelser) og lad hver at knalde med ham!! - Det var bare hvad jeg havde gjort.. Har oplevet det før - og de har sku altid vist sig at være nogle svin! Håber jeg nu ikke han er overfor dig!

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Sikke en idiot! 

Omvendt har han bare gjort det nemt for dig og vist dig at han ikke er det værd og at du skal komme videre. 

Du fortjener én som sætter pris på dig og som kun vil have DIG! Alt andet kan være ligemeget. 

Held og lykke 

Med fremtiden mener han, at han r blevet fyrer pga en arbejdes skade og nu ved han Ikk hvad der skal ske..

Hvordan kan man gå fra at vil det hele med mig og vil bevise det, vi vil være et godt par osv?

Og så nu fyrre det der af?

Det r da at træde på mig igen ??

Anmeld

1. april 2014

Phoenix

Den type fyr har jeg også prøvet. En type der konstant kører kold/varm-spillet. 

Det plejer aldrig at ende lykkeligt...

Anmeld

2. april 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Med fremtiden mener han, at han r blevet fyrer pga en arbejdes skade og nu ved han Ikk hvad der skal ske..

Hvordan kan man gå fra at vil det hele med mig og vil bevise det, vi vil være et godt par osv?

Og så nu fyrre det der af?

Det r da at træde på mig igen ??

For mig lyder det som en masse undskyldninger. Tænk på, hvad du selv ville gøre for en fyr (ham?), hvis du virkelig ville have ham? Han gør bare ingenting for at vise dig, at han vil have dig, men kommer i stedet med en masse bull shit. Tror desværre at du har været "et nemt offer", som han har brugt, når han har haft lyst

"If you really want to do something, you will find a way. If you don't, you will find an excuse!"

Anmeld

2. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Morgen baby.dk,

Jeg er lidt i vildrede og ved faktisk ikke heeeelt hvad jeg skal skal gøre og ikke gøre, så håber at i kan give mig lidt feeback

Jeg mødte en fyr i Oktober måned, vi startet ud med bare at være "hygge venner".. men lige så stille begyndte der at komme følelser mellem os.

det hele stod på i 1½måned, vi havde det virkelig dejligt sammen, vi kunne snakke sammen om ALT, grine, være seriøse osv osv..
men fra den ene dag til den anden dag, melder han ud at han ikke kan noget alligevel, og det slog mig voldsomt ud, for han var virkelig en rigtig sød, dejlig og rar mand.

det viser sig så at han ren faktisk var gået tilbage til eksen, hvilket jeg selv finder ud af.

jeg kommer mig stille og roligt over udmeldning, og at den skyldes en gammel eks.

MEN så skriver han til mig i sidste uge, hvor han gør meget opmærksom på at han fortryder hans handling, gerne vi have en chance til, er meget ked af det han gjorde, og at han valgte forkert og det med eksen kunne han ikke alligevel, fordi han havde sommerfugle i mave for mig..

WHAT TO DO? - (jeg er så meget i vildrede, jeg er bang for at blive skrottet IGEN, stå med den grimme udforstående oplevelse igen.

var sammen med ham igår, og vi svinger stadig rigtig godt sammen, griner, pjatter, seriøse og hygger i afslappet stemming, meeeeen det lurer stadig i baghovedet ..

kan mærke jeg stadig har masser af følelser for ham, men synes heller ikke at jeg "bare" ska overgive mig til ham og så han kan tro, "nå det var da egentlig meget nemt" han må jo gerne bevise at det er det her han vil, eller hvad synes i

hjælp

Det skader aldrig at give det en chance. Hellere forsøge end at fortryde du ikke gav ham chancen engang i fremtiden. 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

For mig lyder det som en masse undskyldninger. Tænk på, hvad du selv ville gøre for en fyr (ham?), hvis du virkelig ville have ham? Han gør bare ingenting for at vise dig, at han vil have dig, men kommer i stedet med en masse bull shit. Tror desværre at du har været "et nemt offer", som han har brugt, når han har haft lyst

"If you really want to do something, you will find a way. If you don't, you will find an excuse!"

Ja, tror jeg gav for hurtigt efter, for han ville hele verden inden han sås med mig i søndags, og derefter kom meldningen at han ikke kunne love nogen noget, da han ikke ved hvad fremtiden kan bringe

jeg er SÅ skuffet over mig selv, over at jeg lod mig rive med så HURTIGT isted for bare at være ret så kold..

det påvirker mig sku ..

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Det skader aldrig at give det en chance. Hellere forsøge end at fortryde du ikke gav ham chancen engang i fremtiden. 

Vil du være sød og læse resten af sammen talen, så sku jeg aldrig have givet ham chancen, vil gerne have et freeback hvad din holdning så er, hvis du har tid

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Den type fyr har jeg også prøvet. En type der konstant kører kold/varm-spillet. 

Det plejer aldrig at ende lykkeligt...

det bare utroligt at man kan være sådan, hvorfor ikke bare nyde det..

hvorfor lege med andre på den måde, og så ovenikøbet IGEN, måske han tror at han har mig hvor han vil ha mig igen, at han bliver så kold..

han var simpelthen så interesseret og lovet al verdens ting, indtil jeg ga efter og sås med ham

Anmeld

2. april 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Ja, tror jeg gav for hurtigt efter, for han ville hele verden inden han sås med mig i søndags, og derefter kom meldningen at han ikke kunne love nogen noget, da han ikke ved hvad fremtiden kan bringe

jeg er SÅ skuffet over mig selv, over at jeg lod mig rive med så HURTIGT isted for bare at være ret så kold..

det påvirker mig sku ..

Du skal se på det fra en anden vinkel. Du skal være glad for at have fundet ud af det nu, og ikke senere når du sidder endnu dybere i "lortet"...

Han er bare ikke det værd

Det er svært nu, da du er følelsesmæssigt påvirket, men senere i livet vil du være glad for denne erfaring, da du vil lære noget ud af den. Jeg kan godt li at tænke, at uanset hvad vi bliver udsat for i livet, især de negative oplevelser, så lærer vi noget af det, således at vi får noget positivt ud af det negative

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.