Hvornår kravlede jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Jeia

tarkoflen skriver:

Ja Thea kravler stadig ingen steder! Hun er 11 måneder og det er som om hun bare ikke rigtig gider, hun ligger/sidder fint, der hvor hun bliver placeret

Hun kommer hele vejen rundt om sig selv og kan også møffe sig bagud, men så er det ligesom også det

Vi har altid lagt hende på maven, så det er ikke fordi vi bare har sat hende op.

Hvis der er nogen der ligger inde med gode råd til, hvordan vi kan lokke hende, så sig endelig til

Jeg smider lige en lille afstemning, hvis du har flere børn, må du gerne skrive det barn der sidst kravlede ind

Min søn kravlede først rigtigt, da kan var 16 mdr. Han "mavede"sig frem til han lærte at gå. Den mellemste mavede sig også frem først, kravlede rigtigt da hun var 10 mdr. Den yngste mavede sig også frem til hun var 12 mdr. så kravlede hun rigtigt. Jeg lærte også at kravle sent, trak mig frem på numsen først, så vi er bare sene kravlere :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

et-ønske

Min var lige knap 5 mdr, og det havde ingen set komme, da hun er født med hofteskred og havde været fikseret de første 3,5 mdr af hendes liv... Lægerne sagde at hun så motorisk ville være bagud - men det blev altså lige omvendt

Anmeld

25. marts 2014

Clisolka

Min den første var lige knap 10 mrd - ikke om hun ville kravle! Hun begyndte først da hun startede i vuggestue, og skulle følge med de andre børn 

Anmeld

25. marts 2014

Carina:-)

De 3 store har været 7 mdr.

De 3 små 10 mdr. 

Anmeld

25. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

tarkoflen skriver:

Ja Thea kravler stadig ingen steder! Hun er 11 måneder og det er som om hun bare ikke rigtig gider, hun ligger/sidder fint, der hvor hun bliver placeret

Hun kommer hele vejen rundt om sig selv og kan også møffe sig bagud, men så er det ligesom også det

Vi har altid lagt hende på maven, så det er ikke fordi vi bare har sat hende op.

Hvis der er nogen der ligger inde med gode råd til, hvordan vi kan lokke hende, så sig endelig til

Jeg smider lige en lille afstemning, hvis du har flere børn, må du gerne skrive det barn der sidst kravlede ind

Marcus er 6mdr og møver sig frem og går rigtig hurtigt idag var han også oppe på alle fire så der går nok ikke længe.
Han har aldrig lavet den der med bagud.

Anmeld

25. marts 2014

Lunae

tarkoflen skriver:

Jeg har stemt blankt. Min søn er 9 mdr og kommer fint rundt - både forlæns og baglæns, men han kravler ikke. Det er mere at trække sig fremad. Han kommer gerne op på knæene, men ikke op på armene

Anmeld

25. marts 2014

Aabye

tarkoflen skriver:

Min den første startede med at kravle meget kort før han rejste sig op og gik.. SÅ jeg har stemt 10-11 mdr.. 
Han havde kravlet i 2-3 uger, da han 3 dage inden han blev 11 mdr rejste sig og gik.. Han har ikke kravlet siden.. 

Nr 2 kravlede da han var 9 mdr, og rejste sig og gik 3 dage inden han blev 1 år.. Han kravler dog stadig en del nu her hvor han er 16 mdr, men går for det meste.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.