tarkoflen skriver:
Ja Thea kravler stadig ingen steder! Hun er 11 måneder og det er som om hun bare ikke rigtig gider, hun ligger/sidder fint, der hvor hun bliver placeret 
Hun kommer hele vejen rundt om sig selv og kan også møffe sig bagud, men så er det ligesom også det 
Vi har altid lagt hende på maven, så det er ikke fordi vi bare har sat hende op.
Hvis der er nogen der ligger inde med gode råd til, hvordan vi kan lokke hende, så sig endelig til 
Jeg smider lige en lille afstemning, hvis du har flere børn, må du gerne skrive det barn der sidst kravlede ind 
Vi ventede også bare på det skete!
Min datter var 9 mdr da hun begyndte at møve sig fremad - for 2 uger siden!
Sidst vores SP var her var på hendes 9 mdrs fødselsdag den 10. marts og da kunne hun kun komme rundt i en cirkel samt skubbe sig bagud. Fredag samme uge regnede hun ud hvordan hun kom fremad!
Hun kravler dog ikke endnu
men hun hiver sig frem ved hjælp af hænderne på vores trægulv. Hun kan ikke finde ud af at komme fremad hvis hun fx ligger på et tæppe, men jeg tror så småt hun er ved at regne den ud.
Jeg brugte "lokkemad" da jeg opdagede at hun trak sig lidt frem med hænderne, så hun blev motiveret. Vi har sådan et stable-tårn med "kopper" som hun er vildt glad for og det siger jo en SKØN lyd når man vælter det på trægulvet. Så det satte jeg foran hende så hun lige nøjagtig ikke ku' nå og når hun så fik trukket sig hen til hende, trak jeg det 5 cm længere væk igen. Efter 2-3 forsøg fik hun så lov at vælte det. I løbet af et par dage kunne hun komme lige derhen hun ville og vil sige det går ret stærkt, på trods af hun ikke bruger benene endnu 
Anmeld