Hvornår kravlede jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var dit barn, da det begyndte at kravle?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.842 visninger
36 svar
27 synes godt om
24. marts 2014

tarkoflen

Ja Thea kravler stadig ingen steder! Hun er 11 måneder og det er som om hun bare ikke rigtig gider, hun ligger/sidder fint, der hvor hun bliver placeret

Hun kommer hele vejen rundt om sig selv og kan også møffe sig bagud, men så er det ligesom også det

Vi har altid lagt hende på maven, så det er ikke fordi vi bare har sat hende op.

Hvis der er nogen der ligger inde med gode råd til, hvordan vi kan lokke hende, så sig endelig til

Jeg smider lige en lille afstemning, hvis du har flere børn, må du gerne skrive det barn der sidst kravlede ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

LinLin

Adam var 7 mdr, David 8 mdr...

Anmeld

24. marts 2014

L&V

Den store var 8måneder og den lille er 9 måneder og kravler bestemt heller ingen steder. Har i trægulv, klinker el lignende?

Anmeld

24. marts 2014

Louise H.

Jeg har lidt svært ved at stemme, men stemte på 9-10 mdr. Da hun var 9 mdr, da hun kravlede

Anmeld

24. marts 2014

Isabella_mor

villads kravlede da han blev 7 mdr dagen før faktisk  

Anmeld

24. marts 2014

Dr. House

6 mdr 

Anmeld

24. marts 2014

Jupiter

Gry er først begyndt at kravle rigtigt her ved 10 måneder. Ellers har hun møvet som en søløve.

Hun har stået rigtig meget på tæer (med hænderne i gulvet) og jeg troede aldrig hun ville knække koden.

Men det kom fra den ene dag til den anden, så jeg tænker at du bare skal nyde at du ved hvor du har hende og lade hende tage det i sit eget tempo 

Anmeld

24. marts 2014

-Sigrid-

Vores kravlede af sig selv omkring 7-8 mdr, men har hørt andre har lokket med legetøj? 

Anmeld

24. marts 2014

tarkoflen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Den store var 8måneder og den lille er 9 måneder og kravler bestemt heller ingen steder. Har i trægulv, klinker el lignende?

Vi har trægulv og en ret lille lejlighed, så hun kan høre os ligemeget hvor vi er ved ikke om det har indflydelse.

Men jeg kan da heldigvis se, at det er andre hvis børn også var lidt langsomme i optrækket

Anmeld

24. marts 2014

Miss Church

tarkoflen skriver:

Ja Thea kravler stadig ingen steder! Hun er 11 måneder og det er som om hun bare ikke rigtig gider, hun ligger/sidder fint, der hvor hun bliver placeret

Hun kommer hele vejen rundt om sig selv og kan også møffe sig bagud, men så er det ligesom også det

Vi har altid lagt hende på maven, så det er ikke fordi vi bare har sat hende op.

Hvis der er nogen der ligger inde med gode råd til, hvordan vi kan lokke hende, så sig endelig til

Jeg smider lige en lille afstemning, hvis du har flere børn, må du gerne skrive det barn der sidst kravlede ind

Mine piger kravlede da de var 10 måneder. De er motorisk 2 måneder bagud, grundet sygdom 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.